Skal i se Bubber i aften..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Zafir

smillaluna skriver:

De ting du beskriver er der kontrol med. Hvis dyrene tager skade vil der blive grebet ind. Der er ingen kontrol med dyresex... Det vil altså sige at man kan misbruge et dyr alt det man lyster uden at hammeren falder.

I Go aften Dk viste de et klip hvor en mand har sex med en ged... Ejeren af geden havde bemærket rifter ved endetarmen på geden og fik den undersøgt af en dyrlæge. DL kom frem til at der var sket penetration af anus... Derfor satte ejeren et skjult kamera op og fangede en fremmed mand der havde sex med hendes ged.  Ja manden blev opdaget, men det havde ingen verdens konsekvenser. Det er dybt dybt forkasteligt!

det er jo under alle omstændigheder overtrædelse af folks ejendomsret...

Jeg er ikke fortaler for dyresex, men jeg er bare ikke fordømmende på den måde.

og i den forstand, uanset om der er kontrol osv. med dyr i stalde og sådan, er der også masser af dyr der lider, mange flere end der bliver dusket af stakler der ikke har andre at duske med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Anonym skriver:

Skal i se Bubber i aften.?I aften er det jo om dyresex.

ja... også må vi se om tvet overlever uden ridser

Anmeld

7. april 2011

*Toffee*

Jeg har tænkt meget over det og NEJ det skal jeg ikke. Jeg er så glad for dyr at jeg bare ville blive utroligt ked af det uden at have en reel mulighed for at gøre noget som helst.

Når man skal have sex, skal ALLE parter være indforstået med det. Alt andet er overgreb og burde selvfølgelig være forbudt. Jeg formoder ikke at dyret har en fri vilje og mulighed for at gå, hvis det ønsker det.

At mene at dyret ikke lider overlast er enormt arrogant og kun noget man kan sige fordi man aldrig ville kunne få et svar.

I stedet for at lægge deres klamme hænder på dyrene, kunne de købe en lolita (de kan da også få som en oppustelig ged har jeg set), eller en dildo!

Desuden så mener jeg at dem der udsætter deres dyr for det eller lejer deres dyr ud til andre, burde fratages retten til at have dyr for altid.

Anmeld

7. april 2011

Faith

Toffi skriver:

Jeg har tænkt meget over det og NEJ det skal jeg ikke. Jeg er så glad for dyr at jeg bare ville blive utroligt ked af det uden at have en reel mulighed for at gøre noget som helst.

Når man skal have sex, skal ALLE parter være indforstået med det. Alt andet er overgreb og burde selvfølgelig være forbudt. Jeg formoder ikke at dyret har en fri vilje og mulighed for at gå, hvis det ønsker det.

At mene at dyret ikke lider overlast er enormt arrogant og kun noget man kan sige fordi man aldrig ville kunne få et svar.

I stedet for at lægge deres klamme hænder på dyrene, kunne de købe en lolita (de kan da også få som en oppustelig ged har jeg set), eller en dildo!

Desuden så mener jeg at dem der udsætter deres dyr for det eller lejer deres dyr ud til andre, burde fratages retten til at have dyr for altid.

Godt skrevet! Er SÅ enig!

Anmeld

7. april 2011

Fenja09

Har stemt nej - for det første har jeg intet ønske om at sætte mig ind, hvad så syge mennesker tænker og har ikke brug for at vide, hvorfor de gør som de gør.

For det andet, så tror jeg bare at jeg går hen og blive gal eller brækker mig - synes det er så usmageligt, skammeligt og forfærdeligt

Så nej tak - tror i stedet at jeg vil gå en tur med min hund

Anmeld

7. april 2011

millesofie

nej men satser på at det bliver genudsendt

Anmeld

7. april 2011

millesofie

Toffi skriver:

enig

men jeg synes man bliver nød til at anerkende at det er tilstæde i vores samfund så derfor vil jeg gerne se det

men ja jeg kan nok ikke se det hele uden at blive syg, men nu er der endelig fokus på det

Anmeld

7. april 2011

*Toffee*

Fisenberg skriver:

enig

men jeg synes man bliver nød til at anerkende at det er tilstæde i vores samfund så derfor vil jeg gerne se det

men ja jeg kan nok ikke se det hele uden at blive syg, men nu er der endelig fokus på det

Du har ret.

Denne gang har jeg bare valgt, helt bevidst, at lade som om det ikke eksistere. Jeg vil ikke vide noget om det.

Jeg håber virkelig virkelig at der sker en ændring lovgivningsmæssigt. For nogle år siden var det også oppe, men der blev der sagt, at det godt nok ikke var ulovligt at knalde med dyr, men at det var ulovligt at skade dem. Men iiih hvor er det en lov der bliver overholdt.

Anmeld

7. april 2011

*Toffee*

smillaluna skriver:

Godt skrevet! Er SÅ enig!

Arhmen jeg synes det er grotesk..

Anmeld

7. april 2011

pussekat

Anonym skriver:

Skal i se Bubber i aften.?I aften er det jo om dyresex.

hejsa

nej det skal jeg /vi ike  pahaaaa at have sex med dyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.