Skal i se Bubber i aften..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Sphynxlover

Ville dog hellere ha set det som operation x end med bubberdrengen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

eElak

Nej jeg regner med at se nogle tomhjernede tøseserier i stedet for... 

har ikke lige behovet for at se en mand knalde en ged, men har al respekt for at der bliver lavet et program om det... 

har bare mistet "respekten" for tv2, eftersom de har valgt at sende reklamerne for programmet på tidspunkter hvor der også er børn ved tvet.. 

Anmeld

7. april 2011

Zafir

Ja, det skal jeg helt bestemt. Selvom det er meget meget meget langt fra min verden, så gør jeg altid hvad jeg kan for at forstå, hvad der driver folk til hvad de gør og hvad der er deres liv og  også deres seksualitet.

Jeg brugte engang 3 timer i selskab med 'Ble dreng og ble pige' foreningen. Altså dem der tænder på at lege med bleer og babylegetøj osv. Fordi jeg ikke forstod det. Jeg havde brug for at forstå, hvad der gør det for dem og hvorfor. Efter et par timer fandt jeg ud af at de som sådan ikke er freaks, men at de har en seksualitet, der er anderledes fra min - og dog så tæt på, fordi det er den samme leg de leger, som fx sm folk, bare på en helt anden måde.... mmm...

MEN når det kommer til dyresex? Så tænker jeg om det ER så slemt? Er det helt forfærdeligt? Er det anderledes, end at stald-personale skal stimulere hun-grisen når den bliver insiminieret, for ellers bliver den ikke gravid, hvis den ikke får orgasme?...
At det virker lidt sørgeligt på mig, at de ikke vælger et menneske som dem selv at dyrke sex med, det er trist. men jeg mener faktisk ikke som sådan at det er forfærdeligt for dyrene, hvis de ikke skader dem eller gør ondt på dem.

MEN - jeg ved ikke særlig meget om det og ja jeg skal se programmet og se om jeg kommer tættere på en forståelse af de mennesker, eller om programmet er fuldstændig ensidigt, fordi der aldrig villle komme en mening at det er OK og kun ulækkert i sådan et program. For ellers ville det jo slet ikke kunne blive vist på dansk tv. mmmm.

Anmeld

7. april 2011

Faith

Jeg har stemt blank... Min intention er at se det, for synes det er godt der bliver sat fokus på det. Men jeg ved simpelthen ikke om jeg kan klare det. Det gør ondt langt ind i sjælen når jeg tænker på at man kan komme i tanke om at misbruge dyr på den måde! Tænk at leje sin hund ud til andre som så kan dyrke sex med den

Der var en politiker i Go aften Danmark her til aften (fra de konservative). Han startede med at sige at han tog stærkt afstand fra de billeder der blev vist, bla. af en mand der har sex med en ged. Men han er dog ikke imod sex med dyr, så længe dyret ikke lider overlast. Store klamme stodder

Hilsen Mia som er dyreelsker til fingerspidserne og selv har 2 hunde og 2 katte. Tanken om at nogen skulle lave overgreb mod dem gør mig flintrende arrig og dybt ulykkelig

Anmeld

7. april 2011

Levi&LilysMor

Jeg skal bare se hvad der egentlig sker i bubber i aften, men nu er jeg altså i forvejen ikke spor overrasket over at der findes det, der sker altså mange klamme ting i verden, men så skal man selv være glad for man ikke er en af dem som gør det, jeg har det skam godt ved min kæreste

Anmeld

7. april 2011

Ka+Ma=Be

Jeg er til en hvis grænse nysgerrig - men nej, jeg skal ikke se det!

Det er et emne jeg ikke forstår og ærligt talt heller ikke ønsker at forstå!  Så jeg kan ikke få mig selv til at se det.

Anmeld

7. april 2011

Faith

Zafir skriver:

Ja, det skal jeg helt bestemt. Selvom det er meget meget meget langt fra min verden, så gør jeg altid hvad jeg kan for at forstå, hvad der driver folk til hvad de gør og hvad der er deres liv og  også deres seksualitet.

Jeg brugte engang 3 timer i selskab med 'Ble dreng og ble pige' foreningen. Altså dem der tænder på at lege med bleer og babylegetøj osv. Fordi jeg ikke forstod det. Jeg havde brug for at forstå, hvad der gør det for dem og hvorfor. Efter et par timer fandt jeg ud af at de som sådan ikke er freaks, men at de har en seksualitet, der er anderledes fra min - og dog så tæt på, fordi det er den samme leg de leger, som fx sm folk, bare på en helt anden måde.... mmm...

MEN når det kommer til dyresex? Så tænker jeg om det ER så slemt? Er det helt forfærdeligt? Er det anderledes, end at stald-personale skal stimulere hun-grisen når den bliver insiminieret, for ellers bliver den ikke gravid, hvis den ikke får orgasme?...
At det virker lidt sørgeligt på mig, at de ikke vælger et menneske som dem selv at dyrke sex med, det er trist. men jeg mener faktisk ikke som sådan at det er forfærdeligt for dyrene, hvis de ikke skader dem eller gør ondt på dem.

MEN - jeg ved ikke særlig meget om det og ja jeg skal se programmet og se om jeg kommer tættere på en forståelse af de mennesker, eller om programmet er fuldstændig ensidigt, fordi der aldrig villle komme en mening at det er OK og kun ulækkert i sådan et program. For ellers ville det jo slet ikke kunne blive vist på dansk tv. mmmm.

Jeg er dybt uenig med dig!

Simpelthen fordi et dyr er fuldstændig umælende og ikke selv kan vælge til eller fra. Du kan aldrig sikre dig 100% at dyret ikke tager skade. Hvordan vil du gøre det? Jeg synes det er så overlegent at sige at så længe dyret ikke tager skade, så er det ok. Det tangerer sku næsten til at sige at sex med et barn er ok så længe det ikke lider overlast.

Anmeld

7. april 2011

Kruse90

smillaluna skriver:

Simpelthen fordi et dyr er fuldstændig umælende og ikke selv kan vælge til eller fra. Du kan aldrig sikre dig 100% at dyret ikke tager skade. Hvordan vil du gøre det? Jeg synes det er så overlegent at sige at så længe dyret ikke tager skade, så er det ok. Det tangerer sku næsten til at sige at sex med et barn er ok så længe det ikke lider overlast.

Der må jeg være meget enig med dig.
Jeg er SÅ meget imod det.
Et dyr kan ikke sige fra! BASTA, det skal klar ulovlig gøres!
OG det kan da kun gå for langsomt!.

Anmeld

7. april 2011

Zafir

smillaluna skriver:

Så er det en helt anden dyrevælfærdssnak vi har gang i... Er det så ok at have burhøns? eller staldkøer der bor 1000 køer sammen i en stald, eller træmmekalve osv. De tager sikkert mere skade...

Jeg siger ikke at det er en god ting, men jeg syntes ikke det er så frygteligt... Og nej, jeg syntes ikke at det er det samme som sex med børn. Slet ikke.

Anmeld

7. april 2011

Faith

Zafir skriver:

Så er det en helt anden dyrevælfærdssnak vi har gang i... Er det så ok at have burhøns? eller staldkøer der bor 1000 køer sammen i en stald, eller træmmekalve osv. De tager sikkert mere skade...

Jeg siger ikke at det er en god ting, men jeg syntes ikke det er så frygteligt... Og nej, jeg syntes ikke at det er det samme som sex med børn. Slet ikke.

De ting du beskriver er der kontrol med. Hvis dyrene tager skade vil der blive grebet ind. Der er ingen kontrol med dyresex... Det vil altså sige at man kan misbruge et dyr alt det man lyster uden at hammeren falder.

I Go aften Dk viste de et klip hvor en mand har sex med en ged... Ejeren af geden havde bemærket rifter ved endetarmen på geden og fik den undersøgt af en dyrlæge. DL kom frem til at der var sket penetration af anus... Derfor satte ejeren et skjult kamera op og fangede en fremmed mand der havde sex med hendes ged.  Ja manden blev opdaget, men det havde ingen verdens konsekvenser. Det er dybt dybt forkasteligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.