Ja, det skal jeg helt bestemt. Selvom det er meget meget meget langt fra min verden, så gør jeg altid hvad jeg kan for at forstå, hvad der driver folk til hvad de gør og hvad der er deres liv og også deres seksualitet.
Jeg brugte engang 3 timer i selskab med 'Ble dreng og ble pige' foreningen. Altså dem der tænder på at lege med bleer og babylegetøj osv. Fordi jeg ikke forstod det. Jeg havde brug for at forstå, hvad der gør det for dem og hvorfor. Efter et par timer fandt jeg ud af at de som sådan ikke er freaks, men at de har en seksualitet, der er anderledes fra min - og dog så tæt på, fordi det er den samme leg de leger, som fx sm folk, bare på en helt anden måde.... mmm...
MEN når det kommer til dyresex? Så tænker jeg om det ER så slemt? Er det helt forfærdeligt? Er det anderledes, end at stald-personale skal stimulere hun-grisen når den bliver insiminieret, for ellers bliver den ikke gravid, hvis den ikke får orgasme?...
At det virker lidt sørgeligt på mig, at de ikke vælger et menneske som dem selv at dyrke sex med, det er trist. men jeg mener faktisk ikke som sådan at det er forfærdeligt for dyrene, hvis de ikke skader dem eller gør ondt på dem.
MEN - jeg ved ikke særlig meget om det og ja jeg skal se programmet og se om jeg kommer tættere på en forståelse af de mennesker, eller om programmet er fuldstændig ensidigt, fordi der aldrig villle komme en mening at det er OK og kun ulækkert i sådan et program. For ellers ville det jo slet ikke kunne blive vist på dansk tv. mmmm.
Anmeld