Skal i se Bubber i aften..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal i se det i aften.?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.674 visninger
33 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Anonym trådstarter

Skal i se Bubber i aften.?I aften er det jo om dyresex.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Ni-ko-li-ne

nej tak!

Anmeld

7. april 2011

Sphynxlover

hva kanal er det på og hva tid ?

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Sophie26 skriver:

TV2 kl. 20.50

Anmeld

7. april 2011

M&F&C

Jeg har tænkt mig at se det, da jeg synes det er godt at der bliver sat fokus på den lovgivning omkring dyresex, og så et eller andet sted for at forstå det virkelig kan ske i dagens Danmark.

Jeg har dog tænkt mig at se programmet med fjernbetjeningen i hånden, hvis der skulle risikere at komme billeder af noget, jeg godt kunne være MEGET foruden, hvis du forstår?

Anmeld

7. april 2011

signe.

jeg har stemt ja.. men det kommer nok mest bare til at køre i baggrunden, mens jeg laver andre ting også.. så har jeg rig mulighed for at kigge væk, hvis nu..

Anmeld

7. april 2011

BinaMor

ja hvis ikke jeg er for syg men så optager jeg det på harddisken. jeg kan godt lide hans programmer.

jeg sys det er absolut afskyeligt og jeg må se hvaffor det er for mennekser der gør sådanne ting. jeg sys det er godt der kommer fokus på dyresex så det kan blive ulovliggjort.

Anmeld

7. april 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Sophie26 skriver:

det er i det det i danmark ifølge bubber..

og lige for at svare på spørgsmålet.....

NEJ syntes det er for ulækkert..... jeg kan slet ikke forstå man kan 'knalde* en ged, hund kat og hvad de nu elllers hopper på..... jeg syntes det er synd for dyrerne.... og nu så jeg bubber i go' aften danmark hvor han fortæller der er nogle der lejer deres hunde ud til den slags.... hvad fanden sker der i hovederne på folk....... *OMG*

Men lige lidt positivt skal der da også være.. jeg syntes bubber er en god tv-vært

Anmeld

7. april 2011

Sphynxlover

Synes det lyder spændende selvom jeg er imod det

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

M&F skriver:

Jeg har tænkt mig at se det, da jeg synes det er godt at der bliver sat fokus på den lovgivning omkring dyresex, og så et eller andet sted for at forstå det virkelig kan ske i dagens Danmark.

Jeg har dog tænkt mig at se programmet med fjernbetjeningen i hånden, hvis der skulle risikere at komme billeder af noget, jeg godt kunne være MEGET foruden, hvis du forstår?

Har det helt på samme måde. Håber der er nogle a de folke polidiker (staves) der ser det, og forhåblig gør det ulovligt i Danmark..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.