Overvejer navneændring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

muzen

du kan også hedde anna-kirstine

jeg har selv et navn jeg ikke bruger eller det vil sige noget af det jeg hedder Annemieke men jeg bruger ikke anne men kun mieke.

og har mange gange overvejet mig og skide mig af med anne. men alligevel så kan jeg ikke. for mit navn er jo så specielt. men af familien er det kun min mors familie der kalder mig hele mit navn. mine venner og min kæreste kalder mig kun for mieke.

så jeg kender godt din sitration.

ps da jeg bare barn blev Annemieke kun brugt når jeg fik skæld ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Sabsy

Bare et godt råd på vejen Jeg har fået skiftet navn - og LAD VÆRE MED AT HØRE FOLKS MENINGER, jeg fik en periode, mange underlige ord kastet i hovedet.. Lad som ingen ting Også en anden vigtig ting, når man får skiftet navn vil du få "tjekket" dine stjerner og planeter, og hold fast i dit navn - selvom din måne måske siger noget andet (grinet lidt af sådan noget)..Men ellers vil jeg ønske dig held og lykke med dit nye kommende navn

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

Her er lige nogle af navne jeg godt kan lide

Ann
Anna
Ann-Kathrine
Anna-Kathrine 
Aya-Ann 
Silje-Ann 
Merle 
Naya/Naja-Ann 
Lily-Ann 
Anna-Mai

Hvad kunne være flot? Evt. kombineret på en anden måde.

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

Bubbes skriver:

Bare et godt råd på vejen Jeg har fået skiftet navn - og LAD VÆRE MED AT HØRE FOLKS MENINGER, jeg fik en periode, mange underlige ord kastet i hovedet.. Lad som ingen ting Også en anden vigtig ting, når man får skiftet navn vil du få "tjekket" dine stjerner og planeter, og hold fast i dit navn - selvom din måne måske siger noget andet (grinet lidt af sådan noget)..Men ellers vil jeg ønske dig held og lykke med dit nye kommende navn

Jeg vil ikke lade mig gå på hvad folk synes om at få skiftet navn

Jeg har besluttet at det skal skiftes og jeg behøver ikke at stå til ansvar for det

Anmeld

8. april 2011

Bondepigen

Anna-Gry???

Anmeld

8. april 2011

eElak

Jeg tænkte på Anna-Liv da det kom frem at du kunne lide de to navne... 

Ellers er Karina et tæskelækkert navn 

Anmeld

8. april 2011

Muffinmus

kan godt forstå dig. Skiftede selv navn for mange mange år siden, beholdte dog mit navn som mellemnavn men fandt en andet fornavn.

Det har jeg dog flere gange fortrudt og nu bruger jeg aldrig mit fornavn, men kun mit mellemnavn der jo er det jeg er født med...eller i hvert fald navngivet til

Så jo, man kan skifte det hvis man vil, men en del fortryder det faktisk. Men så har man da prøvet og dur det så dur det og ellers er det nemt at ave om jo

Anmeld

8. april 2011

misslea

Je synes Anna er et SKØNT navn... især kombineret med et andet navn... og når nu din oldemor hedder det, så hold da endelig fast i det... det er en smuk tanke synes jeg!!!

Her er et par foreslag:

Anna-Liv

Anna-My

Anna-Mia

Anna-Maj

Anna-Kathrine

Anna-Sofia

Anna-Majse

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

misslea skriver:

Je synes Anna er et SKØNT navn... især kombineret med et andet navn... og når nu din oldemor hedder det, så hold da endelig fast i det... det er en smuk tanke synes jeg!!!

Her er et par foreslag:

Anna-Liv

Anna-My

Anna-Mia

Anna-Maj

Anna-Kathrine

Anna-Sofia

Anna-Majse

Ja Anna er rigtig flot

Men det synes jeg også Ann er - og det ligger jo tæt alligevel

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

kan godt forstå dig. Skiftede selv navn for mange mange år siden, beholdte dog mit navn som mellemnavn men fandt en andet fornavn.

Det har jeg dog flere gange fortrudt og nu bruger jeg aldrig mit fornavn, men kun mit mellemnavn der jo er det jeg er født med...eller i hvert fald navngivet til

Så jo, man kan skifte det hvis man vil, men en del fortryder det faktisk. Men så har man da prøvet og dur det så dur det og ellers er det nemt at ave om jo

Hvad skiftede du fra og til, hvis man må spørge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.