Nogle tråde/historier/fortællinger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Tulle28

dorthemus skriver:

Jeg vil gerne nævne, da Bavianis mistede August

Ja... Den husker jeg også Og også den med farfaren der misbrugte barnebarnet Hmm... Husker vist mest de lidt triste eller dramatiske tråde. Jo og hende den falske med tvillingerne og selvdølgelig Zafir's fødsel. Og så husker jeg også Caroline86's graviditet og fødsel, måske fordi vi var nogenlunde "lige gravide" og skulle have piger... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

ekzunz

Zeta glemmer man vist aldrig 

Starfucker-tråden husker jeg også glimrende, Tjuhl der annoncerede sin graviditet - og pandekagerne inden, Zafirs fødsel, og hende VilmaNørgaard - kan huske at jeg forgæves prøvede at få hende til at fortælle hvor hun havde købt sit spisebord, fordi jeg overhovedet ikke troede på hende, men hun blev ved med at sige den blå avis, og at det kun var kæresten der kunne huske det...

Og så er jeg meget berørt af historien om Thea....og jeg kan også sagtens huske dengang det var hendes mor som ikke var på toppen (fordi jeg kunne genkende det hele hos mig selv)

Anmeld

8. april 2011

Halbschön

dorthemus skriver:

Jeg vil gerne nævne, da Bavianis mistede August

Åh ja, dem husker jeg også... Og jeg får stadig et klump i halsen når de genudsender alarm112...

Anmeld

8. april 2011

Rosa

Sjovt som vi husker de samme tråde...

Jeg husker de første tråde med Diana, Stumpen m.fl. hvor vi grinede rigtg meget tilbage i ´09, Tjuhls pandekagetråd, Bavianis' sørgelige tråd om August, den tråd vi alle sammen sad og skrev i da Zafir fødte Frigg, Zafirs FB om Idun som inspirerede mig selv til hjemmefødsel, den tillykketråd der lå til mig da jeg havde født - bliver stadig rørt ved tanken, den tråd jeg selv oprettede om at have ramt muren efter fødslen hvor jeg fik så meget støtte og trøst fra jer, den tråd med hende Sweet-et-eller-andet der var sur over at folk havde slettet hende som ven på facebook, nogle af Evas tråde om bl.a. samsovning som virkelig fik mig op ad stolen, DK's mavetråde og FB, billedtrådene med lille Marcus (Drømmers søn) som jeg er så vild med, og billedtråde med Tristan og Villads, Alvin og Viola og de andre tvillinger (dem husker jeg bare bedst).

Der er mange flere, men jeg begrænser mig nu  

Anmeld

8. april 2011

dorthemus

Rosa skriver:

Sjovt som vi husker de samme tråde...

Jeg husker de første tråde med Diana, Stumpen m.fl. hvor vi grinede rigtg meget tilbage i ´09, Tjuhls pandekagetråd, Bavianis' sørgelige tråd om August, den tråd vi alle sammen sad og skrev i da Zafir fødte Frigg, Zafirs FB om Idun som inspirerede mig selv til hjemmefødsel, den tillykketråd der lå til mig da jeg havde født - bliver stadig rørt ved tanken, den tråd jeg selv oprettede om at have ramt muren efter fødslen hvor jeg fik så meget støtte og trøst fra jer, den tråd med hende Sweet-et-eller-andet der var sur over at folk havde slettet hende som ven på facebook, nogle af Evas tråde om bl.a. samsovning som virkelig fik mig op ad stolen, DK's mavetråde og FB, billedtrådene med lille Marcus (Drømmers søn) som jeg er så vild med, og billedtråde med Tristan og Villads, Alvin og Viola og de andre tvillinger (dem husker jeg bare bedst).

Der er mange flere, men jeg begrænser mig nu  

Ejjj husker du slet ikke nogen af mine billedtråde???

Anmeld

8. april 2011

Rosa

dorthemus skriver:

Ejjj husker du slet ikke nogen af mine billedtråde???

JOOOO for pokker, selvfølgelig!!!  Og alle mulige andres, jeg husker bare Runa mest for "live"-hygge! 

Anmeld

8. april 2011

Lady Marion <3

Husker meget tydeligt min egen tråd fra min gamle profil om mc D mad til små børn !!!!  Aldrig er jeg blevet svinet så voldsomt til pga min holdning til junk food og små børn   Blev nærmest mobbet helt ihjel , selv mine stavefejl i tråden blev jeg mobbet over

Den glemmer jeg aldrig !!

Anmeld

8. april 2011

dorthemus

Rosa skriver:

JOOOO for pokker, selvfølgelig!!!  Og alle mulige andres, jeg husker bare Runa mest for "live"-hygge! 

Hahaha heeeelt i ordenJeg ska vist nødig snakke...ku selv kun komme i tanker om én OG glemte min egen nieces LIVE FØDSEL

Anmeld

8. april 2011

Laulund87

Muffi<3 skriver:

Husker meget tydeligt min egen tråd fra min gamle profil om mc D mad til små børn !!!!  Aldrig er jeg blevet svinet så voldsomt til pga min holdning til junk food og små børn   Blev nærmest mobbet helt ihjel , selv mine stavefejl i tråden blev jeg mobbet over

Den glemmer jeg aldrig !!

What?! Det lyder da helt vildt

Anmeld

8. april 2011

Aves.

Laulund87 skriver:

What?! Det lyder da helt vildt

Fandt den lige...kunne ikke huske den...

https://www.baby.dk/debat/42277pi1/ordet-er-frit/mc-donald---.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.