Nogle tråde/historier/fortællinger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.957 visninger
71 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april 2011

Aves.

I husker bedst herinde fra...

Jeg sad og tænkte på alle de tråde der har været gennem tiden...hvilke der har gjort et indtryk og hvilke jeg har kunne huske...

Hvad har I kunne huske...?

Et par der står klart er selvfølgelig Zafir og hendes fødsel....men også Tjuhl og hendes pandekager og ikke mindst hendes tråd da hun opdagede at hun var gravid...husker også den der hemmelighedstråd, men det er ikke for det gode desværre...og dem synes jeg så også der har været for mange af, som jeg ikke vil nævne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Koen.

Ih dem husker jeg os

Øh os den tråd med hvor folk gik helt i banan over nogen stemte DF ovs.. åh kan ikke huske hvad den hedder

Anmeld

7. april 2011

Aves.

lillespurv20 skriver:

Ih dem husker jeg os

Øh os den tråd med hvor folk gik helt i banan over nogen stemte DF ovs.. åh kan ikke huske hvad den hedder

hehe...nå, ja, den kan jeg da også huske...

Anmeld

7. april 2011

Mikkel's mor <3

Det må være den med hende den lille pige der blev misbrugt af farfaren (mener jeg at det var)
puha syntes det er så forfærdeligt. og tænker dagligt på dem.

Anmeld

7. april 2011

sarahb

Jeg tænker på hende der skrev hvor datteren var blevet misbrugt af farfaderen. Er rigtig ked af der ikk har været en update for historien sidder dybt i mig. Men den stakkels familie har sikkert mange andre ting at forholde sig til og handle på.
Og ellers omskæringstråden og tråden om dig Eva.

Anmeld

7. april 2011

4kløver

De sammen som jer 3. Men husker også den falske med hende med et barn og ventede tvillinger som jeg husker at qp optaget var falsk da hun viste hendes nye spisebord. Det var den første gang jeg har oplevet det med falske personer på baby sidder.

Anmeld

7. april 2011

Aves.

4kløver skriver:

De sammen som jer 3. Men husker også den falske med hende med et barn og ventede tvillinger som jeg husker at qp optaget var falsk da hun viste hendes nye spisebord. Det var den første gang jeg har oplevet det med falske personer på baby sidder.

Åhh, ja...alle de der falske tråde, dem husker jeg også...

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

4kløver skriver:

Man bliver jo helt nysgerrig. Det lyder da noget specielt.

Anmeld

7. april 2011

Rockertand

- også den med farfaderen, øv den var træls

Anmeld

7. april 2011

twinny

den med farfar der  havde misbrugt deres datter... tænker ofte på dem....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.