Nogle tråde/historier/fortællinger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Becks

dorthemus skriver:

Åhr hvor den dog  vækker minder  Fik helt tårer i øjnene over den tråd.

Tak fordi du lige fandt den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

mariamiss6

Tjuhls pandekage tråd, hvor jeg med det samme fik en sær mavefornemmelse, og smilede bredt i en uge tror jeg

Tjuhls jeg er gravid tråd, hvo rjeg skreg af grin og fortalte vidt og bredt til alle om det.

Zafirs tråde om lillen de ikke fik.

Zafirs gravid igen tråd

Zafirs fødsel, med tilhørende tråd, hoooold nu kæft det var en lang dag på arbejde, fordi jeg sad oppe HELE natten og kiggede på fødsel hehe

DK's mavebilleder

Min egen dildotråd

Hele balladen om MalouVilmaNørgaard profilen

farfaren der misbrugte sit barnebarn

Det aktuelle om Thea

Lidt ballade med Zeta,

Lidt ballade med Rasser32

Og sikkert mange flere....

Anmeld

7. april 2011

dorthemus

qp skriver:

Anmeld

7. april 2011

Maise

Jennifer skriver:

Det må være den med hende den lille pige der blev misbrugt af farfaren (mener jeg at det var)
puha syntes det er så forfærdeligt. og tænker dagligt på dem.

tænkte på den igår. jeg var klar til at slå MEGET hårdt.

Anmeld

7. april 2011

Maise

Bavianis skriver:

De tråde husker jeg også ret godt...

Han har fødselsdag på lørdag...

Anmeld

7. april 2011

TineA

mariamiss6 skriver:

Tjuhls pandekage tråd, hvor jeg med det samme fik en sær mavefornemmelse, og smilede bredt i en uge tror jeg

Tjuhls jeg er gravid tråd, hvo rjeg skreg af grin og fortalte vidt og bredt til alle om det.

Zafirs tråde om lillen de ikke fik.

Zafirs gravid igen tråd

Zafirs fødsel, med tilhørende tråd, hoooold nu kæft det var en lang dag på arbejde, fordi jeg sad oppe HELE natten og kiggede på fødsel hehe

DK's mavebilleder

Min egen dildotråd

Hele balladen om MalouVilmaNørgaard profilen

farfaren der misbrugte sit barnebarn

Det aktuelle om Thea

Lidt ballade med Zeta,

Lidt ballade med Rasser32

Og sikkert mange flere....

Uh, man bliver jo nysgerrig når man ikke er "gammel" baby.dk'er!

Hvad er det dog for en pandekage historie?

Og hvad er / hvem er Zeta?

Og MalouVilmaNørgaard??

Anmeld

7. april 2011

mariamiss6

W.. skriver:

Uh, man bliver jo nysgerrig når man ikke er "gammel" baby.dk'er!

Hvad er det dog for en pandekage historie?

Og hvad er / hvem er Zeta?

Og MalouVilmaNørgaard??

Pandekagetråden er den tråd som Tjuhl oprettede den dag Sol blev til den dag vidste Tjuhl bare ikke hvad hun var igang med at producere (det vidste jeg til gengæld godt)

Zeta var en klam fyr der chikanerede flere mennesker her inde, på en rigtig grov måde, og han blev smidt ud og kom igen flere gange... Klam fyr...

MalouVilmaNørgaard, er hende den unge pige jeg fortalte om højere oppe........ en falsk profil.... 

Anmeld

7. april 2011

TineA

mariamiss6 skriver:

Pandekagetråden er den tråd som Tjuhl oprettede den dag Sol blev til den dag vidste Tjuhl bare ikke hvad hun var igang med at producere (det vidste jeg til gengæld godt)

Zeta var en klam fyr der chikanerede flere mennesker her inde, på en rigtig grov måde, og han blev smidt ud og kom igen flere gange... Klam fyr...

MalouVilmaNørgaard, er hende den unge pige jeg fortalte om højere oppe........ en falsk profil.... 

Jeg forstår ikke, at man har en fake-profil og udnytter folks tid og tillid og muligvis også følelser  

Anmeld

7. april 2011

mariamiss6

W.. skriver:

Jeg forstår ikke, at man har en fake-profil og udnytter folks tid og tillid og muligvis også følelser  

Jeg tror hun følte sig kraftigt draget af sammenholdet, og at hun havde "brug" for den slags positive opmærksomhed som hun kunne finde her inde....

Jeg håber faktisk, at når hun engang bliver mor selv, at hun så vil kommer her ind igen.....

Anmeld

7. april 2011

Sabsy

Kan ikke huske trådensnavn, men der var en pige der løj om at hun havde mistet sit barn (vuggedød, tror jeg det var) - hvilket jeg bestemt IKKE synes man joker om!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.