kravleri før de første skridt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Det var da så lidt, det er altid lidt nemmere at argumentere for sine valg når man har en ekspert i baglomme.. 

hæ hæ hæ jeps

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

twinboys

Kryb, kravlede og går

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Har fået af vide at man skal TVINGE sit barn til at kravle inden barnet går, da det ellers vil få grov motoriske problemer (som f.eks. problemer med at løbe).

Tænker på hvordan man kan tvinge dem til at kravle????

Det er da ikke nemt at tvinge de små størrelser til noget, de gør hvad de synes de er klar til, når de er klar til det.

Jer der svarer alt andet end ja til afstemningen, har i nogen motorik problemer???

Mine har alle kravlet før de gik..men jeg har altid syntes, at det var forkasteligt at tvinge et barn til at kravle. Jeg har også kendt masser af børn der IKKE kravlede før de gik.og ingen af dem havde motorik problemer.
Til gengæld har mine unger aldrig været de store super-motorik-børn, i grovmotorikken, så jeg giver ikke fem flade øre for det.
Naturligvis, så er det godt at træne med sit barn, så det også får lært at kravle, men om det lærer at gøre det før det kan gå, tror jeg ikke man skal gå så meget op i.
Men husk..det er så bare mit synspunkt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. april 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Har fået af vide at man skal TVINGE sit barn til at kravle inden barnet går, da det ellers vil få grov motoriske problemer (som f.eks. problemer med at løbe).

Tænker på hvordan man kan tvinge dem til at kravle????

Det er da ikke nemt at tvinge de små størrelser til noget, de gør hvad de synes de er klar til, når de er klar til det.

Jer der svarer alt andet end ja til afstemningen, har i nogen motorik problemer???

Man kan da ikke tvinge sit barn til at kravle!  Men ja. Børn der kravler har ofte en bedre motorik end de der ikke gør det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.