Hvilken dato kan i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Thereseh

Bambii skriver:

Heej alle i skønne mennesker..

Nu er vi kommet frem til nogle datoer til en sammenkomst, og vi håber at i kan hjælpe os med at finde frem til den afgørende dato.. Så vi kan komme videre med planlægningen..

I må meget gerne skrive hvor mange i kommer hvis i ved det sådan ca. og hvor mange børn og voksne og så hvilken dato i har valgt..

I kan vælge mere end en dato..

På forhånd tak for hjælpen..

Jeg har termin den 19. Juni, så jeg ved ikke helt hvordan min sommer ser ud, så hvis jeg deltager, må det blive på den mere spontane måde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Bambii

Thereseh skriver:

Jeg har termin den 19. Juni, så jeg ved ikke helt hvordan min sommer ser ud, så hvis jeg deltager, må det blive på den mere spontane måde. 

Okay.. Det er bare iorden.. Men håber da at du kommer, så kan vi se den bette.. Du små pus er bare så søde og dejlige, man vil altid gerne se de små nye babyer..

Anmeld

8. april 2011

Bambii

Jer som gerne vil med, i må meget gerne stemme inden i morgen ved en 15-16 tiden, så vi kan se ca. hvor mange der vil med og er interesseret.. Bare stem de datoer i kan.. selvom det ikke er helt sikkert i kommer med, men bare så vi kan regne ca. ud hvor mange der er interesseret..

Anmeld

9. april 2011

Bambii

Slet ikke flere som er interesseret?

Kunne være rart at få så mange som muligt med, og jeg syntes da at 59 er lidt i forhold til at vi er så mange herinde

Anmeld

9. april 2011

Faith

Jeg har stemt blankt, for jeg kan faktisk alle dage undtagen 16. juli. Dagen før skal jeg til Take That i Parken

Anmeld

9. april 2011

Bambii

smillaluna skriver:

Jeg har stemt blankt, for jeg kan faktisk alle dage undtagen 16. juli. Dagen før skal jeg til Take That i Parken

Ja okay, så kan jeg godt forstå du ikke kan Så skal du bare pleje tømmermænderne den dag eller? hehe..

Anmeld

9. april 2011

Faith

Bambii skriver:

Ja okay, så kan jeg godt forstå du ikke kan Så skal du bare pleje tømmermænderne den dag eller? hehe..

Nemlig

Anmeld

9. april 2011

Bambii

smillaluna skriver:

Nemlig

Det skal jo også til engang imellem hehe..

Anmeld

9. april 2011

Bambii

Flere der er interesseret at have indflydelse på hvornår det bliver?

Anmeld

9. april 2011

Bambii

op op op op..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.