Tidlig bækkenløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Hvornår har I fået bækkenløsning , de af jer der har fået det tidligt?Ka det passe at jeg er ved at få det her i uge 11? Fik det sidste gang i uge 19

min veninde har fået det i uge 8 så det kan godt passe tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

MetteDN

Anonym skriver:

Jeg var lige blevet ansat da jeg blev gravid så det var de ik glade for. Men sådan er det altså bare

Jah det jo heldigvis ikke noget de kan gøre noget ved

Anmeld

7. april 2011

E.J.mor.

SussieThyssen skriver:

Nej..det er jo det..og desværre ved lægerne stadig alt for lidt om det, for slet ikke at tale om erhvervslivet m.m.

Men jeg håber du passer rigtigt godt på dig selv, så du ikke ender som mig, der pludseligt har måttet sige farvel til alle de fysiske aktiviteter, som jeg før var så glad for..lange gåture, havearbejde og alle mulige aktiviteter, hvor man virkeligt skulle bevæge sig meget. Nu kan jeg ikke engang gå 500 m uden at jeg er helt ødelagt i mit bækken...har svært ved trapper, kan ikke stå op ret længe af gangen og har kroniske smerter.
Så pas på dig...lov mig det.

hej igen.

det skal lige siges at jeg ik er gravid hvis du tror det

fortalte bare om min erfaring

hilsen charlotte

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

E.J.mor. skriver:

hej igen.

det skal lige siges at jeg ik er gravid hvis du tror det

fortalte bare om min erfaring

hilsen charlotte

Ahh ok ..men stadigvæk..sørg for at træne og holde muskulaturen omkring bækkenet i god træning

Anmeld

7. april 2011

E.J.mor.

SussieThyssen skriver:

Ahh ok ..men stadigvæk..sørg for at træne og holde muskulaturen omkring bækkenet i god træning

hvordan træner du det område??

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

E.J.mor. skriver:

hvordan træner du det område??

Det bedste er at få øvelserne af en fys, men ellers drejer det sig om øvelser, der træner muskelgrupperne på langs oppe fra og ned langs maven altså fra navlen og ned, samt de tværgående muskelgrupper, der går på tværs af maven og bagsiden af ryggen, ned i ballerne.
Man kan lave dem derhjemme.

Snak evt med en fittnesstræner, der ved noget om bækkenmuskulatur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.