Tidlig bækkenløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.840 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Anonym trådstarter

Hvornår har I fået bækkenløsning , de af jer der har fået det tidligt?Ka det passe at jeg er ved at få det her i uge 11? Fik det sidste gang i uge 19

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

SaNiNa

Ja jeg er i uge 16 og døjer meget med bækkenløsning er lige begynd til fys så håber han kan hjælpe mig

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

Ja jeg er i uge 16 og døjer meget med bækkenløsning er lige begynd til fys så håber han kan hjælpe mig

Ok tak for dit svar

Anmeld

7. april 2011

E.J.mor.

hej.

jeg fik bækkenløsning i uge 18.

og måtte stoppe med at arbejde.

men ja det kan sagtens være optagt til det, man har tildens til at få det igen så.

hilsen charlotte

Anmeld

7. april 2011

blomst84

Fik også mit i uge 16  men kan jo sagtens være det er det du kan mærke når du har haft det før

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

E.J.mor. skriver:

hej.

jeg fik bækkenløsning i uge 18.

og måtte stoppe med at arbejde.

men ja det kan sagtens være optagt til det, man har tildens til at få det igen så.

hilsen charlotte

Ok tak for svar. Hvordan er reglerne mht at sygemelde sig fra arbejde? Får man løn under hele graviditeten så?

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

blomst84 skriver:

Fik også mit i uge 16  men kan jo sagtens være det er det du kan mærke når du har haft det før

Ja det tror jeg for det føles som sidst. Denne gang har jeg også bare ondt i halebenet

Anmeld

7. april 2011

E.J.mor.

hej

altså da jeg sygemeldte mig i uge 18 der fik jeg min fuldeløn stadig,,,kommunen går ind og kan give dit arbejde refusion, så du får din fulde løn,så du kan sagtens få din fuldeløn indtil du føder,og derefter stadig din løn

bare li husk at skaffe en lægeerklæring til dit arbejde.

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

E.J.mor. skriver:

hej

altså da jeg sygemeldte mig i uge 18 der fik jeg min fuldeløn stadig,,,kommunen går ind og kan give dit arbejde refusion, så du får din fulde løn,så du kan sagtens få din fuldeløn indtil du føder,og derefter stadig din løn

bare li husk at skaffe en lægeerklæring til dit arbejde.

Tak ja ska med glæde gerne betale den lægeerklæring hvis jeg ka blive sygemeldt med det her avs

Anmeld

7. april 2011

E.J.mor.

og dit arbejde skal selv betale for din lægeerklæring.

men du skal først give den til dem når de beder om den endelig ik før.

sådan gjorde jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.