Tidlig bækkenløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

E.J.mor.

jo du skal sygemeldes når du har bækkenløsning,det er bestemt ikke noget at spøge med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvornår har I fået bækkenløsning , de af jer der har fået det tidligt?Ka det passe at jeg er ved at få det her i uge 11? Fik det sidste gang i uge 19

Ja..for hver graviditet bliver det lidt værre og starter tidligere...desværre.
Med min den sidste begyndte det stort set med det samme, og var rigtigt slemt hele graviditeten igennem.
Bækkenet bliver heller aldrig det samme igen, og havde jeg vidst dengang, hvad jeg ved om bækkenløsning i dag, så havde jeg helt sikkert brugt at gå til fys, både under og i mindst et år efter, sådan så man ikke risikerer at få et bækkenskred, sådan som jeg fik for 3 år siden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. april 2011

E.J.mor.

SussieThyssen skriver:

Ja..for hver graviditet bliver det lidt værre og starter tidligere...desværre.
Med min den sidste begyndte det stort set med det samme, og var rigtigt slemt hele graviditeten igennem.
Bækkenet bliver heller aldrig det samme igen, og havde jeg vidst dengang, hvad jeg ved om bækkenløsning i dag, så havde jeg helt sikkert brugt at gå til fys, både under og i mindst et år efter, sådan så man ikke risikerer at få et bækkenskred, sådan som jeg fik for 3 år siden.

Kærligst
Sussie

hej sussie

puha det lyder godt nok slemt

tør slet ik tænke på hva det vil sige.

knus charlotte

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

E.J.mor. skriver:

hej sussie

puha det lyder godt nok slemt

tør slet ik tænke på hva det vil sige.

knus charlotte

Nej..det er jo det..og desværre ved lægerne stadig alt for lidt om det, for slet ikke at tale om erhvervslivet m.m.

Men jeg håber du passer rigtigt godt på dig selv, så du ikke ender som mig, der pludseligt har måttet sige farvel til alle de fysiske aktiviteter, som jeg før var så glad for..lange gåture, havearbejde og alle mulige aktiviteter, hvor man virkeligt skulle bevæge sig meget. Nu kan jeg ikke engang gå 500 m uden at jeg er helt ødelagt i mit bækken...har svært ved trapper, kan ikke stå op ret længe af gangen og har kroniske smerter.
Så pas på dig...lov mig det.

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nej..det er jo det..og desværre ved lægerne stadig alt for lidt om det, for slet ikke at tale om erhvervslivet m.m.

Men jeg håber du passer rigtigt godt på dig selv, så du ikke ender som mig, der pludseligt har måttet sige farvel til alle de fysiske aktiviteter, som jeg før var så glad for..lange gåture, havearbejde og alle mulige aktiviteter, hvor man virkeligt skulle bevæge sig meget. Nu kan jeg ikke engang gå 500 m uden at jeg er helt ødelagt i mit bækken...har svært ved trapper, kan ikke stå op ret længe af gangen og har kroniske smerter.
Så pas på dig...lov mig det.

Åh ha nej skrækkeligt for dig. Hva ska jeg mon sige til lægen så han sygemeldte mig allerede?Mit arbejde er krævende for mit bækken så vil gerne sygemeldes nu

Anmeld

7. april 2011

MetteDN

Jeg blev sygemeldt med bækkenløsning og plukveer allerede da jeg var 10 uger henne, så det kan sagtens passe ..

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

MetteDN skriver:

Jeg blev sygemeldt med bækkenløsning og plukveer allerede da jeg var 10 uger henne, så det kan sagtens passe ..

Må jeg spørge hvad dit arbejde/skole sagde? Mit arbejde er slet ik glad for jeg er gravid

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Åh ha nej skrækkeligt for dig. Hva ska jeg mon sige til lægen så han sygemeldte mig allerede?Mit arbejde er krævende for mit bækken så vil gerne sygemeldes nu

Bed om en evaluering af en fys..og så må lægen gå ind og evt indstille dig til at du skal skånes på arbejdet eller sygemeldes.

Anmeld

7. april 2011

MetteDN

Anonym skriver:

Må jeg spørge hvad dit arbejde/skole sagde? Mit arbejde er slet ik glad for jeg er gravid

Skolen var faktisk rigtig gode .. Det var 3 uger inden eksamen jeg blev sygemeldt, så det var lidt surt, men skolen har fundet på den løsning at jeg bare starter hvor jeg slap når jeg kommer tilbage fra barsel

Hvilket er super for da det normalt ikke ville kunne lade sig gøre

Hvorfor er de ikke det ? Komme de til at mangle dig for meget eller ?

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

MetteDN skriver:

Skolen var faktisk rigtig gode .. Det var 3 uger inden eksamen jeg blev sygemeldt, så det var lidt surt, men skolen har fundet på den løsning at jeg bare starter hvor jeg slap når jeg kommer tilbage fra barsel

Hvilket er super for da det normalt ikke ville kunne lade sig gøre

Hvorfor er de ikke det ? Komme de til at mangle dig for meget eller ?

Jeg var lige blevet ansat da jeg blev gravid så det var de ik glade for. Men sådan er det altså bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.