qp skriver:
Hvis vi eks. tager programmet "Singleliv" som eksempel, så har vi jo en masse deltagere som er meget unge (18-20 år) og dét jeg ikke kan sætte mig ind i er, at man i så ung en alder så ivrigt ønsker at finde den eneste ene?
Jeg mener.... Det er jo i den alder jeg synes man burde koncentrere sig om sig selv, byture, job/ skole/ karriere FRIHED!!!?
Så mit spørgsmål er: Hvorfor det ene fremfor det andet?
Det er vel som vi er forskellige til.
En masse mennesker bruger en masse krudt på at lede efter den eneste ene, fra vi er ganske unge, og det tror jeg ikke, der kan laves om på.
Jeg begyndte da selv på det da jeg var en 15-16 år, og var flere gange sikker på, at NU var den der, men tog alligevel fejl.
Mine forældre var heldige eller rettere min mor.
Hun mødte min far da hun var 15 og han 30..og han havde været forlovet og set sig om et utal af gange indtil da, men så smækkede fælden også og de levede lykkeligt sammen i langt over 50 år.
Min far mente, at det var et spørgsmål om held.
Som han plejede at sige:
- Hvis man stiller 1000 mennesker op ved siden af hinaden, skal man være heldig om blot en kan blive til en ægte ven...hvor svært er det så ikke lige at finde den rigtige livsledsager!
Og det havde han helt ret i.
For nogle er livet kun optimalt at være en del af et partnerskab gennem livet fra starten, for andre kan det godt vente...så sådan er vi så forskellige.

Kærligst
Sussie
Anmeld