At finde den eneste ene som UNG...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.309 visninger
30 svar
0 synes godt om
7. april 2011

qp

Hvis vi eks. tager programmet "Singleliv" som eksempel, så har vi jo en masse deltagere som er   meget unge (18-20 år)  og dét jeg ikke kan sætte mig ind i er, at man i så ung en alder så ivrigt ønsker at finde den eneste ene?

Jeg mener.... Det er jo i den alder jeg synes man burde koncentrere sig om sig selv, byture, job/ skole/ karriere FRIHED!!!?

Så mit spørgsmål er: Hvorfor det ene fremfor det andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Nalle

Nu er jeg selv snart 20, og er sikker på jeg har fundet den eneste ene, vi har været sammen siden vi begge var 16

Anmeld

7. april 2011

Loa

qp skriver:

Hvis vi eks. tager programmet "Singleliv" som eksempel, så har vi jo en masse deltagere som er   meget unge (18-20 år)  og dét jeg ikke kan sætte mig ind i er, at man i så ung en alder så ivrigt ønsker at finde den eneste ene?

Jeg mener.... Det er jo i den alder jeg synes man burde koncentrere sig om sig selv, byture, job/ skole/ karriere FRIHED!!!?

Tænker jeg ikke er helt sikker på hvordan programmet skal opfattes. For når jeg tænker singelliv, så tænker jeg at man følger en masse singler... Men her i programmet virker det jo mere som om folk nærmest har opgivet at finde den eneste ene, eller er mere eller mindre desperate for at finde den eneste ene.

Der kan det også undre mig at folk på 18-20 år har det sådan....

Men der er da et par stykker, der viser det, jeg syntes programmet handler om. Nemlig hvad et singelliv indeholder.... Feks. ham der drikker bajere med sin mor og mormor Han virker jo bare som om han hygger sig, og er ikke desperat for at finde The one and only.....

Anmeld

7. april 2011

Dorthe1986

Jamen det handler vel om hvad vi ønsker os her i livet.. og da vi alle er forskellige, så har vi vel også forskellige mål/ønsker i livet. Nogle er parate til at finde den eneste ene i en ung alder, nogle har ikke. Så det handler vel om hvad man som menneske ønsker sig af livet... ligesom nogen har store ambitioner inden for karrierelivet, mens andre har andre prioriteringer

Anmeld

7. april 2011

signe.

Jeg har været sammen med min kæreste i snart 5 år(siden jeg var 19 og han 21) og vi venter vores andet barn sammen.. Hvis man møder "den eneste ene" i en ung alder, er det vel emre dumt at smide ham væk, bare fordi man er ung... ikke sikkert man møder en som ham igen jo

Anmeld

7. april 2011

Dorthe1986

signe. skriver:

Jeg har været sammen med min kæreste i snart 5 år(siden jeg var 19 og han 21) og vi venter vores andet barn sammen.. Hvis man møder "den eneste ene" i en ung alder, er det vel emre dumt at smide ham væk, bare fordi man er ung... ikke sikkert man møder en som ham igen jo

Lige præcis

Anmeld

7. april 2011

signe.

Dorthe1986 skriver:

Lige præcis

halleluja for kærlighed i ung alder 

Anmeld

7. april 2011

qp

signe. skriver:

Det er nu mere dem som virkelig ønsker, at møde ham og aktivt søger efter den eneste ene

Selvfølgelig skal man ikke smide nogen væk, det er jo slet ikke dét indlægget handler om

Anmeld

7. april 2011

de-wett

qp skriver:

jeg er 19 år. da jeg var 18 fand´t jeg min mand. sidste år i nov blev je forældre og nu er vi gift. så jeg er ret sikker på jeg har fundet manden i mit liv

Anmeld

7. april 2011

matryoshka

Tror det har noget at gøre med deres (de unges) skæve og uerfarne billede af kærlighed. Det er jo også tit helt urealistiske krav de stiller til "den eneste ene", derfor er det vel svært for dem at finde ham/hende. Altså.. De burde vel bare have det sjovt og eksperimentere med det modsatte køn og på den måde finde den eneste ene. Men de tror måske de er færdige med det, og vil bare cut to the chase.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.