Hvad skal jeg se i berlin...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Aves.

Stiner skriver:

Det må være FANTASTISK at komme tilbage efter 20 år - der er jo sket vildt meget dernede. Bare det var mig, som havde oplevet Berlin i 90! Det er jo en oplevelse man ALDRIG kan få nu!

Ihhh, jeg er helt misundelig!

Hihi... ja, men det kan nu også ægrer mig at jeg kun var 14 år, tænk om man havde været voksen og kunen forstå det skete i sådan lidt større perspektiv, men en oplevelse var det...alle de der østtyske soldater på stationen med geværer osv der gik rundt..det var dystert og skræmmende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

qp

Eva. skriver:

sidder her med "Turen går til Berlin" for at finde noget jeg bare må se og der er godt nok meget dernede...jeg har fåetd en store ære at måtte bestemme det meste af det vi skal ud og se også to af tre afteners spisesteder.

Jeg er vild med museer og har allerede sat kryds ved et museum om nazisterne, men vil meget gerne flere museer....shoppe er ok, men det går ham den hemmelige ret så meget op i så det område skal jeg nok få nok af.

Men hvad skal jeg se.....hvad må jeg bare se?

Knus Eva...som tager afsted om en uge i dag....glæææææder mig..

Du mener.... Hvad skal VI se i Berlin, for jeg skal da med!!!!   Eller rettere sagt - ville ønske jeg skulle med, har aldrig været i Berlin og det har altid været et ønske....

Anmeld

7. april 2011

Aves.

qp skriver:

Du mener.... Hvad skal VI se i Berlin, for jeg skal da med!!!!   Eller rettere sagt - ville ønske jeg skulle med, har aldrig været i Berlin og det har altid været et ønske....

Hihi...mon ikke du kan være i bagagerummet.... ja, det er en fantastisk by og tæt på Danmark, så billigt at tage afsted jo...så bare afsted med dig..

Anmeld

7. april 2011

qp

Eva. skriver:

Hihi...mon ikke du kan være i bagagerummet.... ja, det er en fantastisk by og tæt på Danmark, så billigt at tage afsted jo...så bare afsted med dig..

Arrh desværre ikke denne gang ... Jeg skal til Færøerne i hele 3 uger...

Anmeld

7. april 2011

Aves.

qp skriver:

Arrh desværre ikke denne gang ... Jeg skal til Færøerne i hele 3 uger...

Åhhh...heldige dig...DET gad jeg godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.