Shit hvor uhyggeligt!! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

chael

De skal bare nakkes, sådan nogen skod køtere og kællingene beklager min knap så fine sprogbrug.

Nu er jeg ikke bange for hunde, MEN jeg har svoret, at kommer der sådan en hund imod mig, så stopper jeg ikke med at slå den, til den ligger HELT stille.

Jeg er så agressiv over for de lodne bæster. De hører ikke til i vores samfund!! Og hvad skal man dog med sådan en hund? Ja jeg fatter det ikke. Det er en potensforlænget og kompensastion for nogen mindreværds komplekser.

Og beklager på forhånd jeg træder nogen over tæerne, men det er sådan jeg har det.

Og med denn historie, bekræfter det bare endnu engang hvad jeg synes om hundende og dem der ejer dem!!!

*Camilla 15+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

signe.

EJ, hvor en forfærdelig oplevelse!!!! der er ikke noget værre end løstgående hunde, uanset hvilken race, for man ved sku ikke hvad de kan finde på! Men hvad pokker er det også for nogle tøsepigebørn, som begynder at skælde dig ud??? HELT ÆRLIGT! Bliver sku virkelig harm på diine vejne.. blev selv engang angrebet af den søøødeste simiedespids(staves), vi kontaktede ejeren, og den fik sprøjten samme aften.. det er sådan, ejere af sådanne hunde skal reagerer!!

Anmeld

7. april 2011

lisesp83

chael skriver:

De skal bare nakkes, sådan nogen skod køtere og kællingene beklager min knap så fine sprogbrug.

Nu er jeg ikke bange for hunde, MEN jeg har svoret, at kommer der sådan en hund imod mig, så stopper jeg ikke med at slå den, til den ligger HELT stille.

Jeg er så agressiv over for de lodne bæster. De hører ikke til i vores samfund!! Og hvad skal man dog med sådan en hund? Ja jeg fatter det ikke. Det er en potensforlænget og kompensastion for nogen mindreværds komplekser.

Og beklager på forhånd jeg træder nogen over tæerne, men det er sådan jeg har det.

Og med denn historie, bekræfter det bare endnu engang hvad jeg synes om hundende og dem der ejer dem!!!

*Camilla 15+1

wow en udmelding..

Og så siger jeg ikke mere. Det ender bare galt så.

Men kan dælme godt forstå du var bange TS..

Kan man ikke styre sin hund, skal man holde den i snor..

Anmeld

7. april 2011

ZamanogDania

Ej søde ven det er jeg ked af at høre men glad for det ikke gik så slem til. Fordi det kunne har gået til meget slemt situation

Godt du ikke er alene.

Anmeld

7. april 2011

Manakauapo

signe. skriver:

EJ, hvor en forfærdelig oplevelse!!!! der er ikke noget værre end løstgående hunde, uanset hvilken race, for man ved sku ikke hvad de kan finde på! Men hvad pokker er det også for nogle tøsepigebørn, som begynder at skælde dig ud??? HELT ÆRLIGT! Bliver sku virkelig harm på diine vejne.. blev selv engang angrebet af den søøødeste simiedespids(staves), vi kontaktede ejeren, og den fik sprøjten samme aften.. det er sådan, ejere af sådanne hunde skal reagerer!!

Jamen de er jo fuldstændigt fra den! De hunde var squ ikke søde og uskyldige, som de nu mente de var!!

Den måde du skrev, er præcis det der skal ske. Og det er uanset om det er en muskelhund eller en eller anden race. Hvis først de angriber én gang, så gør de det jo igen..

Anmeld

7. april 2011

signe.

Valkyrien skriver:

Jamen de er jo fuldstændigt fra den! De hunde var squ ikke søde og uskyldige, som de nu mente de var!!

Den måde du skrev, er præcis det der skal ske. Og det er uanset om det er en muskelhund eller en eller anden race. Hvis først de angriber én gang, så gør de det jo igen..

ja lige nøjagtig.. nogle folk kan stadig formå at forarge

Anmeld

7. april 2011

Sphynxlover

chael skriver:

*Camilla 15+1

Husk på at det er ejernes skyld at hundene reagerer som de gør - de er bare havnet i de forkerte hænder på nogle fucked up individer som ikke burde ha hund/e.

Anmeld

7. april 2011

N&J

Har selv prøvet det for 5 år siden, og endte desværre efterfølgende med at få angstanfald hver gang der kom hunde. Du skriver bare hvis du har brug for det, og så prøv at gå derned igen i dagslys med en eller anden, så du forhåbentlig bare slipper med forskrækkelsen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.