Shit hvor uhyggeligt!! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.690 visninger
27 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Manakauapo

Fuck hvor er det bare uhyggeligt! Håber fandme at de to kællinger bliver taget af politiet nu!!!

Har her til aften været til onsdagsmøde i VU Odense, som jeg plejer. Men på vejen hjem valgte jeg så lige at gå en anden vej fra Vestergade og ned til banegården. Går normalt gennem Kongens Have, men syntes ikke jeg havde lyst i dag - ville hellere gå på gaderne, hvor der er fuld belysning. Altså i min verden betyder det at det er trygt at gå der. Ligenu ville jeg bare ønske jeg havde gået den samme vej som altid! For da jeg nåede ned til Gråbødre Plads, hvor der lige pludselig kom to kamphunde løbende over mod mig. Og som enhvert andet menneske gik jeg totalt i panik - er i forvejen sindsygt bange for hunde, jeg ikke kender. Og når der så kommer to løse kamphunde løbende..  

Men den ene bider sig så fast i mit jakkeærme, og jeg får efter lidt kamp vristet mig fri. Men så begynder de to kvindelige ejere (i øvrigt påvirket af enten stoffer eller alkohol) af hundene bare at skælde og smælde løs på mig. Fik blandt andet at vide at jeg bare var en "fed lille luder, der skulle tage og holde min kæft. For deres hunde ville jo absolut ikke gøre nogen skade på folk!" Yearh right!!

Men mit skrig fra da hundende angreb fik så tilkaldt en anden kvinde, der så hjalp mig væk derfra og jeg fik ringet til min mor, hvor jeg hulkende brød sammen. Jeg sad bare og rystede hele vejen hjem i toget og gør det stadigvæk! Er så meget i chok efter det her. Ligesom jeg er ekstremt bange for at gå udenfor ligenu, mens det er mørkt! Og ved lyden af enhver gøen går jeg næsten i panik!

Da jeg så kom ned i toget fik jeg så ringet 114 og blev straks stillet om til vagthavende på alarmcentralen, der så lovede at de ville sende en patrulje ud med det samme. Håber bare de finder dem, for det er virkelig ikke i orden!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Miss BananaHammock

føj! Håber du er ok! Fik hundene fat i andet end dit ærme?! Håber de finder dem, så de ikke bider andre!!!

Anmeld

6. april 2011

Manakauapo

Miss BananaHammock skriver:

føj! Håber du er ok! Fik hundene fat i andet end dit ærme?! Håber de finder dem, så de ikke bider andre!!!

Heldigvis "bare" mit ærme!

Men er bare mega meget i chok lige nu. Hele vejen hjem nede fra banegården måtte jeg have min mor i røret. Turde ikke køre uden at have nogle og snakke med..

Anmeld

6. april 2011

sne190810

GUD, hvor sindsygt!!

Jeg ville være død af skræk lige på stedet!

STORT  til dig, kan godt forstå du er rystet. Skide godt du fik ringet til polisen, så de er obs på det. Det kunne jo være endt grueligt galt!  Ej puha ..

Anmeld

6. april 2011

SpunkenJo

Valkyrien skriver:

Fuck hvor er det bare uhyggeligt! Håber fandme at de to kællinger bliver taget af politiet nu!!!

Har her til aften været til onsdagsmøde i VU Odense, som jeg plejer. Men på vejen hjem valgte jeg så lige at gå en anden vej fra Vestergade og ned til banegården. Går normalt gennem Kongens Have, men syntes ikke jeg havde lyst i dag - ville hellere gå på gaderne, hvor der er fuld belysning. Altså i verden betyder det at det er trygt at gå der. Ligenu ville jeg bare ønske jeg havde gået den samme vej som altid! For da jeg nåede ned til Gråbødre Plads, hvor der lige pludselig kom to kamphunde løbende over mod mig. Og som enhvert andet menneske gik jeg totalt i panik - er i forvejen sindsygt bange for hunde, jeg ikke kender. Og når der så kommer to løse kamphunde løbende..  

Men den ene bider sig så fast i mit jakkeærme, og jeg får efter lidt kamp vristet mig fri. Men så begynder de to kvindelige ejere (i øvrigt påvirket af enten stoffer eller alkohol) af hundene bare at skælde og smælde løs på mig. Fik blandt andet at vide at jeg bare var en "fed lille luder, der skulle tage og holde min kæft. For deres hunde ville jo absolut ikke gøre nogen skade på folk!" Yearh right!!

Men mit skrig fra da hundende angreb fik så tilkaldt en anden kvinde, der så hjalp mig væk derfra og jeg fik ringet til min mor, hvor jeg hulkende brød sammen. Jeg sad bare og rystede hele vejen hjem i toget og gør det stadigvæk! Er så meget i chok efter det her. Ligesom jeg er ekstremt bange for at gå udenfor ligenu, mens det er mørkt! Og ved lyden af enhver gøen går jeg næsten i panik!

Da jeg så kom ned i toget fik jeg så ringet 114 og blev straks stillet om til vagthavende på alarmcentralen, der så lovede at de ville sende en patrulje ud med det samme. Håber bare de finder dem, for det er virkelig ikke i orden!!

Shit mand!!

Jeg var gået total i panik! Har det præcis som dig med de der løse hunde!!!

Kan godt forstå du ikke vil udenfor!

Håber de fik fat i de uduelige hundeejere

Anmeld

6. april 2011

Miss BananaHammock

Valkyrien skriver:

Heldigvis "bare" mit ærme!

Men er bare mega meget i chok lige nu. Hele vejen hjem nede fra banegården måtte jeg have min mor i røret. Turde ikke køre uden at have nogle og snakke med..

Puhh... tror også jeg ville være gået helt i panik. Min søsters lille westi blev engang overfaldet af en golden retriver. Min søster, dum som hun er, går i mellem og bliver bidt. Ejeren til retriveren står og opfordre sin hund til at blive ved "puds den lille rotte"  FØJ -- og politiet har ikke gjort noget. 

Anmeld

6. april 2011

Mi

Hold da op en grim oplevelse. Håber da virkelig også at de finder de to kvinder og får hundene fjernet fra dem!!!!!

Håber at du har nogle som kan være hos dig, for det er da ikke rart at være alene når du har oplevet sådan noget.

Stort kram til dig

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

6. april 2011

Manakauapo

MarianneSonne skriver:

Hold da op en grim oplevelse. Håber da virkelig også at de finder de to kvinder og får hundene fjernet fra dem!!!!!

Håber at du har nogle som kan være hos dig, for det er da ikke rart at være alene når du har oplevet sådan noget.

Stort kram til dig

Marianne

www.stjerneleg.dk

Er hjemme ved mine forældre, der ligger og sover ligenu. Men har fået snakket lidt om det..

Anmeld

6. april 2011

Manakauapo

sne190810 skriver:

GUD, hvor sindsygt!!

Jeg ville være død af skræk lige på stedet!

STORT  til dig, kan godt forstå du er rystet. Skide godt du fik ringet til polisen, så de er obs på det. Det kunne jo være endt grueligt galt!  Ej puha ..

Jeg jo totalt i panik. Skreg bare der da de kom løbende i mod mig. Er så bange for hunde..

Håber virkelig også at politiet fik fat på dem! Det lignede ikke ligefrem nogle, der havde planer om at gå lige foreløbigt..

Anmeld

6. april 2011

Manakauapo

Miss BananaHammock skriver:

Puhh... tror også jeg ville være gået helt i panik. Min søsters lille westi blev engang overfaldet af en golden retriver. Min søster, dum som hun er, går i mellem og bliver bidt. Ejeren til retriveren står og opfordre sin hund til at blive ved "puds den lille rotte"  FØJ -- og politiet har ikke gjort noget. 

FØJ!!  Her stod ejerne også bare og roste dem for deres handlinger! Men shit, hvor blev jeg bare bange..  Sidder og ryster helt vildt ligenu, mens tårerne bare triller ned af kinderne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.