Shit hvor uhyggeligt!! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Miss BananaHammock

Valkyrien skriver:

FØJ!!  Her stod ejerne også bare og roste dem for deres handlinger! Men shit, hvor blev jeg bare bange..  Sidder og ryster helt vildt ligenu, mens tårerne bare triller ned af kinderne..

Nogle mennesker er seriøst fucked up!! Ihh kan godt forstå du er helt færdig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

sne190810

Valkyrien skriver:

Jeg jo totalt i panik. Skreg bare der da de kom løbende i mod mig. Er så bange for hunde..

Håber virkelig også at politiet fik fat på dem! Det lignede ikke ligefrem nogle, der havde planer om at gå lige foreløbigt..

Jeg er selv opvokset med hund, og i mit barndomshjem er der stadig hund.

Men selvom jeg har den baggrund, er jeg altid lidt tilbageholden og ja,- måske nok bange for andre hunde. Og ISÆR hvis der kom nogle løbende løse mod mig .. Og endnu mere meget ISÆR hvis det var som i din situation.

ØV øv øv .. Jeg sidder og kan så godt sætte mig ind i, hvor bange du må ha' været.  Mit værste mareridt..

Og dumme kællinger ..  De burde prøve det selv!

Anmeld

6. april 2011

Manakauapo

sne190810 skriver:

Jeg er selv opvokset med hund, og i mit barndomshjem er der stadig hund.

Men selvom jeg har den baggrund, er jeg altid lidt tilbageholden og ja,- måske nok bange for andre hunde. Og ISÆR hvis der kom nogle løbende løse mod mig .. Og endnu mere meget ISÆR hvis det var som i din situation.

ØV øv øv .. Jeg sidder og kan så godt sætte mig ind i, hvor bange du må ha' været.  Mit værste mareridt..

Og dumme kællinger ..  De burde prøve det selv!

Jeg er også vokset op med hund. Vi havde en lille Skotsk Terrier. Jeg kan godt lide små hunde og har intet imod at "snakke" lidt med nogle fremmede nogle. Men er bare skide bange for store, fremmede hunde. Da jeg var syv blev min søster og jeg angrebet bagfra af en stor løs schæfer, da vi gik tur ude i Fruens Bøge. Og det satte bare sine spor på mig.

Anmeld

6. april 2011

Mi

Valkyrien skriver:

Er hjemme ved mine forældre, der ligger og sover ligenu. Men har fået snakket lidt om det..

Det er godt at du ikke er alene. Og godt at hunden "kun" fik fat i dit ærme, for ellers kunne det jo være gået helt galt.

Anmeld

6. april 2011

Laulund87

Seriøst!

Håber da at du er nogenlunde ok

Anmeld

6. april 2011

Manakauapo

Laulund87 skriver:

Seriøst!

Håber da at du er nogenlunde ok

Tak søde  Er bare vildt meget i chok over det.. Prøver at slappe lidt af nu, men det er bare svært..

Anmeld

6. april 2011

Manakauapo

MarianneSonne skriver:

Det er godt at du ikke er alene. Og godt at hunden "kun" fik fat i dit ærme, for ellers kunne det jo være gået helt galt.

Jeg tør slet ikke tænke på, hvad der kunne være sket!  

Anmeld

6. april 2011

Laulund87

Valkyrien skriver:

Tak søde  Er bare vildt meget i chok over det.. Prøver at slappe lidt af nu, men det er bare svært..

Kan jeg lige forestille mig

Anmeld

7. april 2011

TbCp

Hold da fast Håber da godt nok at de fik fat i dem!!!

Anmeld

7. april 2011

eElak

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.