Nogen der har erfaring med Toyota Aygo og/eller Peugeot 107?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

piadas

Vi købte en helt ny C1'er i maj 2008 og den kører uden problemer selv om den efterhånden har kørt mange km. - den har lige rundet 92.000 km.

Vi har ikke kostet noget på den ud over vinterdæk og serviceeftersyn, hvor der selvfølgelig har været lidt olieskift osv. men ikke noget, som man ikke kunne forvente! Næste gang skal den dog have skiftet bremser, men det er jo forventeligt med så mange km. på bagen.

Vi er rigtig glade for den, og den virker rigtig rummelig, når man sidder foran. Det er kun bagsædet og bagagerummet, hvor pladsen begynder at knibe.

Som nogle af de andre også skriver, er den SÅ nem at parkere og komme rundt med, så det er dejligt! Den eneste ulempe, jeg lige kan finde, er, at både min mand og jeg synes den larmer lige rigeligt. Men det er jo fordi den er så billig og "skrabet"!

Jeg ville ikke være bange for at købe en!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Louisiana

henh01 skriver:

min mor har 107'er og den kører fint. Dog er der overhovedet intet plads i bagagerummet.

Synes du bør overveje at købe en huyndai i10 det er en fantastisk bil og har desuden også vundet i test for mest sikre og økonomiske bil. Jeg har haft en i 2 år jeg desværre måtte sælge, men den var virkelig FANTASTISK! Man sidder lidt højere i den og den støtter rigtig godt omkring ens ryg.

Det lyder rigtig godt ang. ryggen, men så vidt jeg har forstået, så er Hyundai dyr i reservedele?

Anmeld

7. april 2011

henh01

Louisiana28 skriver:

Det lyder rigtig godt ang. ryggen, men så vidt jeg har forstået, så er Hyundai dyr i reservedele?

Det har jeg aldrig hørt om. Så det kan jeg ikke svare dig på, men tror ikke de er dyrere end andre biler. Kender mange med huyndai og de har ikke beklaget sig priserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.