Jeg har en C1'er fra 2009. Vi købte den brugt, da den havde gået 4000. (Så næsten ny).
Denne var også tiltænkt som ekstra bil, da vi har en 7 personers. Men vi er faktisk så glade for C1'eren, at vi lige så tit tager den hvis vi skal nogle steder. Personligt foretrækker jeg faktisk den, frem for den store, men det er fordi jeg er en spasser til at parkere 
Jeg synes også du skal købe den billigste af de tre modeller, for de er så tæt på identiske som de kan blive. Vi købte kun C1'eren frem for Toyota'en, da vi havde købt den store kort for inden og derfor havde en rigtig god dialog med forhandleren.
Mhs. til benplads, så nej der er ikke meget benplads ved bagsædet, men jeg synes dog der er plads nok. Når min kæreste kører bilen, er der dog ingen plads bag ham (han er 187 høj), men har vi passagerer med, så rykker jeg bare mit sæde lidt frem og så kan de sagtens sidde bag mig.
Den eneste ulempe jeg synes der er ved C1'eren (ved ikke om det også gælder de to andre) er at der ikke er nogen sele i midten på bagsædet.
Jeg synes så, modsat de andre at den er rimelig rap i optrækket (Og jeg havde altså en 206 gti, der var chippet før). Men det er nok også hvordan bilen bliver kørt. Herhjemme er den i hvert fald døbt raketten 
Håber du kunne bruge mit svar til noget.

Anmeld