tåbelige fb. status opdateringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

SussieThyssen

nutche skriver:

jeg bliver altså vred på den rigtig dumme måde når jeg læser følgende opdatering hos en fb. ven:

jeg har en personlig grund til at bede alle om ar kopiere denne besked på deres væg. tænk på en person du kender, eller hvem du holder af, der har haft eller har kræft. mit håb er at man i 2011 vil finde en kur mod kræft. læg den i en time. gør det for mig og for alle dem der kæmpede og kæmper. jeg håber at se denne besked på opslagstavlen ved alle mine venner.... tak

dette er blot en af mange der omhandler kræft, og som prøver at give en dårlig samvittighed hvis man ikke kopiere teksten.

jamen jamen jamen.... det hjælper jo ikke på at finde en kur. støt de indsamlere der går rundt, meld jer ind, betal, saml ind... gør noget aktivt.... det hjælper....

en status opdatering gør i hvert fald ikke.

Enig..men jeg har nu også det princip, at jeg ekstremt sjældent lægger de der dumme kopi-statusopdateringer ind. Jeg har andet at bruge min tid på..og min statusopdatering er helt min egen.
Og som du siger...det hjælper jo ikke en disse med en opdatering, men det gør et bidrag til kræftens bekæmpelse der imod

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Lone Jakobsen

Eva. skriver:

Sjovt at man lader sig irritere over sådan noget...jeg er fuldstændig græsk katolsk og kan virkelig ikke hive mig op til at blive irriteret over hvad andre skriver på deres fb....og hvis jeg kunne, så tror jeg at jeg ville nøjes med at være venner med mig selv... rummeligheden længe leve...

ja rummelighed og forskellighed skal der være plads til. men der er en grænse for alting.

Anmeld

7. april 2011

Aves.

nutche skriver:

ja rummelighed og forskellighed skal der være plads til. men der er en grænse for alting.

Og hvis man har sin grænse ved andres ligegyldige opdateringer så har man jo det valg at lukke for den person så man intet kan se, lade være med at læse de opdateringer, lade være med at bruge fc..jeg synes helt ærligt det er virkelig komisk at hidse sig op over hvad andre skriver..

Anmeld

7. april 2011

Lone Jakobsen

SussieThyssen skriver:

Enig..men jeg har nu også det princip, at jeg ekstremt sjældent lægger de der dumme kopi-statusopdateringer ind. Jeg har andet at bruge min tid på..og min statusopdatering er helt min egen.
Og som du siger...det hjælper jo ikke en disse med en opdatering, men det gør et bidrag til kræftens bekæmpelse der imod

Kærligst
Sussie

i starten kopierede jeg dem ofte, for synes klart der kunne bruges mere fokus på kræftforskning. men det har helt taget overhånd, og det ærger mig bare så meget.

så er stoppet med det, og bruger det mest til må hyggelige ting fra min hverdag.

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

nutche skriver:

i starten kopierede jeg dem ofte, for synes klart der kunne bruges mere fokus på kræftforskning. men det har helt taget overhånd, og det ærger mig bare så meget.

så er stoppet med det, og bruger det mest til må hyggelige ting fra min hverdag.

Anmeld

7. april 2011

Lone Jakobsen

Eva. skriver:

Og hvis man har sin grænse ved andres ligegyldige opdateringer så har man jo det valg at lukke for den person så man intet kan se, lade være med at læse de opdateringer, lade være med at bruge fc..jeg synes helt ærligt det er virkelig komisk at hidse sig op over hvad andre skriver..

jamen det er da dejligt at min tråd også kan more nogen

Anmeld

7. april 2011

twinny

Mileva skriver:

Jeg vil så sige jeg syntes det er rigtig rart når mine venner deler en opdatering som den! Nu har vi kræft rigtig rigtig tæt på og det varmer at folk tænker på os 'efterladte'! Det kan godt være den ikke er henvendt til dem der sidder ved siden af en kræftpatient, men det giver fornyet håb og styrke på det nok skal lykkes at finde en kur og at man ikke står alene.

Ingen siger du skal kopirer' ALLE opdateringer som den, men hvis det giver dig så dårlig samvittighed, ville det så være så slemt at kopirer en af dem? Bare en tanke

enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.