Jeg vil så sige jeg syntes det er rigtig rart når mine venner deler en opdatering som den! Nu har vi kræft rigtig rigtig tæt på og det varmer at folk tænker på os 'efterladte'! Det kan godt være den ikke er henvendt til dem der sidder ved siden af en kræftpatient, men det giver fornyet håb og styrke på det nok skal lykkes at finde en kur og at man ikke står alene.
Ingen siger du skal kopirer' ALLE opdateringer som den, men hvis det giver dig så dårlig samvittighed, ville det så være så slemt at kopirer en af dem?
Bare en tanke

helt enig lige netop sådan jeg har det...
vi har desværre også kræft utrolig tæt inde på livet.. og det varmer utrolig meget at se at det ikke er så stort et tabu at tale om det mere som det har været...
blir da mere arrig over at læse den her tråd.. 
hvorfor kan du ikke bare lade folk støtte på deres måde... der er jo ingen der siger at de ikke også støtte med kontanter...
disse statuser er til for at gøre opmærksom på at der hver dag er mange der må bukke under for kræft.. og at der hver dag er nogen der sidder tilbage med en utrolig tom følelse inden i.. fordi det i nogle tilfælde går så stærkt...
disse status beskeder minder os om at alle kan blive ramt af kræft og du faktisk ikke længer kan gøre noget for ikke at blive det..
tænk over det næste gang du blir arrig over dem... også tænk på at den dårlige samvittighed måske kommer af den grund... 
Anmeld