tåbelige fb. status opdateringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

smokin

jeg er pisse træt af de der "Kopier denne hvis du OGSÅ er en stolt mor, elsker dine børn, mand, hund, hest whatever....." 

Gab

Har ikke brug for statusopdateringer til den slags.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Kamulla

sku ikke noget der sætter mit pis i kog, jeg har haft en lignene på¨min væg for nogle dage siden da jeg gerne ville å¨bne øjenene for folk. det sker ikke kun hos naboen, og vi skal alle gøre noget aktivt.. nej en status opdatering er ikke at gøre noget direkte aktivt, men kan fårhåbelig få folk til at ville gøre det..

jeg betaler til dem der samler ind og har sagt ja til en frivillig fotoopgave i forbindelse med kræftensbekæmpelse

Anmeld

7. april 2011

Lone Jakobsen

Mileva skriver:

Har selv været indsamler for røde kors osv, men stoppede efter et par år da vi var ALT for mange indsamler. Det er da fedt at der er mange der gider bruge deres søndage på det, men det er hellere ikke ret fedt at blive mødt af sure miner fordi der allerede har været 3 før en selv og banke på Så nu sidder vi fint herhjemme og venter på dem og byder gerne på noget at drikke eller en lille lækker ting de kan gå og gumle på

he he, hvis der har været nogen før dig for at samle ind, så er der nogen der burde ha røde øre. alle indsamlinger er nemlig planlagt så ingen går samme sted hen

Anmeld

7. april 2011

Lone Jakobsen

KaMa skriver:

Jeg synes, at alle "kopier denne status" opdateringer er dybt latterlige og er fuldstændig mangel på fantasi! Vil man sende en tanke til kræftpatienter eller andre, kan man da selv finde på noget.

lige præcis

Anmeld

7. april 2011

Lone Jakobsen

Zette skriver:

jeg er pisse træt af de der "Kopier denne hvis du OGSÅ er en stolt mor, elsker dine børn, mand, hund, hest whatever....." 

Gab

jaaaeehh, og dem der kører lige nu med påskeæg gaab

Anmeld

7. april 2011

Lone Jakobsen

Sallisørøver skriver:

sku ikke noget der sætter mit pis i kog, jeg har haft en lignene på¨min væg for nogle dage siden da jeg gerne ville å¨bne øjenene for folk. det sker ikke kun hos naboen, og vi skal alle gøre noget aktivt.. nej en status opdatering er ikke at gøre noget direkte aktivt, men kan fårhåbelig få folk til at ville gøre det..

jeg betaler til dem der samler ind og har sagt ja til en frivillig fotoopgave i forbindelse med kræftensbekæmpelse

jamen jeg frygter netop at den har den modsatte effekt. folk bliver irriteret over det og trætte af at høre om det hele tiden. alle ved hvor skræmmende denne sygdom er, men at kopiere en statusbesked hjælper ikke på forskningen.

Anmeld

7. april 2011

tinasmor

PsychedeliC skriver:

En status opdatering gør at man er opmærksom på emnet kræft og måske sener hen betaler. Lige som skjulte reklamer i en film. Man kan finde på at købe noget man har set i en film uden man faktisk tænker over det. jeg synes det er okay man sender de rundt. Jeg gør det ikke selv men synes det er godt nok at andre gør det

helt enig her.

Anmeld

7. april 2011

tinasmor

Zette skriver:

Gab

ha ha, også enig her.

Anmeld

7. april 2011

TbCp

KaMa skriver:

Jeg synes, at alle "kopier denne status" opdateringer er dybt latterlige og er fuldstændig mangel på fantasi! Vil man sende en tanke til kræftpatienter eller andre, kan man da selv finde på noget.

Fuldstændig enig!!!

Det er ikke noget der kan sætte mit pis i kog... tværtimod... og jeg kopiere dem aldrig selv!

Og det er ikke fordi jeg er kold og kynisk, for vi har også selv haft kræften meget tæt på... men det er slet slet ikke den måde jeg vil hjælpe...

Anmeld

7. april 2011

Kindfed

nutche skriver:

alle ved hvor alvorligt kræft er, og jeg synes næsten man gør nar af dem det vitterligt kæmper med det, ved konstant at smide den slags i hovedet på folk.

Min mor sagde præcis det samme, da hun kæmpede med brystkræft og så de der forbandede 'kun 1% af alle vil kopiere denne status bla bla bla'. Særligt fordi det kun var en margin af folk i hendes omgangskreds, der kunne finde ud af at håndtere det og ikke ignorerede hende eller fortalte højt om deres bekendte, der var igennem den hårdeste kemo eller døde eller blev fejlbehandlede eller... Selv syntes jeg bare, at de var platte, men nu bliver jeg decideret muggen, når jeg ser dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.