det med sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

ZamanogDania

mor-til-vanessa skriver:

hmm okay, det lyder bare vildt, men det kan jo godt være det ikke er så slemt.

de må ikke have snørrebånd i sko i vuggestuen, så det skal være med velkro (staves)

købte du dem også så store da hun gået havde gået i nogle mdr?

Nu bruger hun str 20, men næste gang hun skal have nye sko så køber jeg str 21. Håber du forstår hva jeg mener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

<3

Hvis de falder af så er det fordi der er dårlig pasform til hendes fod.

Du skal huske at købe så det passer til foden. Ikke udenpå men indeni og de kan nemlig godt snyde.

Mht. velcroen så kommer det jo an på hvor på støvlen at velcroen sidder.

Hvor har du købt?

Anmeld

6. april 2011

JulieE

mor-til-vanessa skriver:

hmm okay, det lyder bare vildt, men det kan jo godt være det ikke er så slemt.

de må ikke have snørrebånd i sko i vuggestuen, så det skal være med velkro (staves)

købte du dem også så store da hun gået havde gået i nogle mdr?

Må de ikke have snøresko i vuggestuen? -Sjovt Men velcro kan også bruges.. De skal bare kunne lukkes ordentligt og som en anden skriver, så en sko der går op om anklerne, så hun får den rigtige støtte.

Jeg har altid gjort det, jeg har taget børnene med ned i skobutikken og fået en ekspedient til at hjælpe med at finde den sko der sidder bedst på foden

Jeg er ret sikker på selv de første sko har været med voksetillæg på 1½ cm

Anmeld

6. april 2011

mor-til-vanessa

ZamanogDania skriver:

Nu bruger hun str 20, men næste gang hun skal have nye sko så køber jeg str 21. Håber du forstår hva jeg mener

yes er helt med tak for råd

Anmeld

6. april 2011

mor-til-vanessa

Kirle skriver:

Hvis de falder af så er det fordi der er dårlig pasform til hendes fod.

Du skal huske at købe så det passer til foden. Ikke udenpå men indeni og de kan nemlig godt snyde.

Mht. velcroen så kommer det jo an på hvor på støvlen at velcroen sidder.

Hvor har du købt?

de støvler der falder af er nogle min mor har købt i h&m så måske derfor der er dårlig pasform, vi har heller ikke brug dem, fordi de faldt af og synes det virkede for store. 

har nogle alm sko fra ønskebørn og nogle andre fra bilka som jeg har brugt og de har begge været gode.

men nu skal hun starte i vs så skal finde nogle med velcro

Anmeld

6. april 2011

mor-til-vanessa

JulieE skriver:

Må de ikke have snøresko i vuggestuen? -Sjovt Men velcro kan også bruges.. De skal bare kunne lukkes ordentligt og som en anden skriver, så en sko der går op om anklerne, så hun får den rigtige støtte.

Jeg har altid gjort det, jeg har taget børnene med ned i skobutikken og fået en ekspedient til at hjælpe med at finde den sko der sidder bedst på foden

Jeg er ret sikker på selv de første sko har været med voksetillæg på 1½ cm

ja tror jeg må have en med, det er nok bedst.

her i horsens kommune må de i hver fald ikke have snørrebånd i sko, synes også det er lidt underligt, men kan godt se det tager lang tid at binde snørrebånd på 20 børn, hvis det er derfor

Anmeld

6. april 2011

<3

mor-til-vanessa skriver:

de støvler der falder af er nogle min mor har købt i h&m så måske derfor der er dårlig pasform, vi har heller ikke brug dem, fordi de faldt af og synes det virkede for store. 

har nogle alm sko fra ønskebørn og nogle andre fra bilka som jeg har brugt og de har begge været gode.

men nu skal hun starte i vs så skal finde nogle med velcro

Personligt har jeg gode erfaringer med dem fra Kvickly af men gå til en prof butik og få lidt retningslinier.

Fødder er ligesom lunger bare ikke noget der kan erstattes så der skal lidt gefuhl til

Anmeld

6. april 2011

mor-til-vanessa

Kirle skriver:

Personligt har jeg gode erfaringer med dem fra Kvickly af men gå til en prof butik og få lidt retningslinier.

Fødder er ligesom lunger bare ikke noget der kan erstattes så der skal lidt gefuhl til

jeg prøver at gå begge steder hen, så kan jeg se hvad de har. jeg skal også have to par jo. overgangs og sommersko, så det skal nok blive dyrt

Anmeld

6. april 2011

JulieE

mor-til-vanessa skriver:

ja tror jeg må have en med, det er nok bedst.

her i horsens kommune må de i hver fald ikke have snørrebånd i sko, synes også det er lidt underligt, men kan godt se det tager lang tid at binde snørrebånd på 20 børn, hvis det er derfor

Det har jeg alligevel aldrig hørt... Begge mine har haft snøresko i vuggestuen og det har aldrig været et problem... nå ja, der er jo forskel på kommunerne

Men, ja tag hende med ud i en skobutik, f.eks skoringen eller paw sko og få dem til at hjælpe med at finde den rigtige sko til hende

Anmeld

6. april 2011

Caroline86

vi måler hendes fod og lægger så en størrelse (en cm) til Lige nu er Laura en størrelse 19 hvis man tager efter cm men vi køber str. 20 til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.