det med sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.015 visninger
39 svar
0 synes godt om
6. april 2011

mor-til-vanessa

hvordan skal små børns sko være. har hørt to forskellige ting.

1 nogen siger de skal passe helt, altså sådan at de sidder godt på foden. der skal ikke være så meget plads.

2 andre siger der skal være 1,5 cm plads. det synes jeg jo bare lyder vildt meget. så svupper foden jo frem og tilbage.

hvad har i fået at vide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

slettet_7530

hvordan skal små børns sko være. har hørt to forskellige ting.

1 nogen siger de skal passe helt, altså sådan at de sidder godt på foden. der skal ikke være så meget plads.

2 andre siger der skal være 1,5 cm plads. det synes jeg jo bare lyder vildt meget. så svupper foden jo frem og tilbage.

hvad har i fået at vide?

Skohandlerne siger 1,5 cm, men er det nogen de skal bruge nu og her køber jeg dem altid kun med 1 cm voksetillæg

Anmeld

6. april 2011

mor-til-vanessa

Albertesmor skriver:

Skohandlerne siger 1,5 cm, men er det nogen de skal bruge nu og her køber jeg dem altid kun med 1 cm voksetillæg

ja det er nogen hun skal bruge her og nu

tak for svar, så ved jeg hvad jeg skal gå efter. det ville jo også være træls hvis hun ikke kan passe dem om en måned, synes bare 1,5 cm lød meget

Anmeld

6. april 2011

JulieE

Jeg har altid købt med de anbefalede 1½ cm voksetilææg, men har aldrig oplevet at de svupper i skoenen. Hvis de er snøret rigtig bliver foden jo holdt på plads

Anmeld

6. april 2011

slettet_7530

mor-til-vanessa skriver:

ja det er nogen hun skal bruge her og nu

tak for svar, så ved jeg hvad jeg skal gå efter. det ville jo også være træls hvis hun ikke kan passe dem om en måned, synes bare 1,5 cm lød meget

Jeg ville kun tage med 1cm

Anmeld

6. april 2011

ZamanogDania

Jeg har altid købt en til 2 cm større. Og de sidder godt på hende, hvis man snøre den godt så sidder de fast

Anmeld

6. april 2011

mor-til-vanessa

JulieE skriver:

Jeg har altid købt med de anbefalede 1½ cm voksetilææg, men har aldrig oplevet at de svupper i skoenen. Hvis de er snøret rigtig bliver foden jo holdt på plads

også hvis det er velkro (staves) de må nemlig ikke have snørrebånd i vuggestue. 

hendes støvler er med de der 1,5 og de falder af, det er vildt træls

Anmeld

6. april 2011

mor-til-vanessa

ZamanogDania skriver:

Jeg har altid købt en til 2 cm større. Og de sidder godt på hende, hvis man snøre den godt så sidder de fast

hmm okay, det lyder bare vildt, men det kan jo godt være det ikke er så slemt.

de må ikke have snørrebånd i sko i vuggestuen, så det skal være med velkro (staves)

købte du dem også så store da hun gået havde gået i nogle mdr?

Anmeld

6. april 2011

mor-til-vanessa

Albertesmor skriver:

Jeg ville kun tage med 1cm

ok tak det gør jeg

Anmeld

6. april 2011

mor-til-vanessa

- skriver:

1,5 cm der skal selvfølgelig være noget de kan vokse i og glide tillæg.

Så det er det du skal bruge... 

Og så skal skoen sidde til ved anklen...

Har lige været ude og købe til min nummer 3 og bliver lige overrasket hver gang over hvor dyre sko kan være...

tak

ja de er vildt dyre, tænk de kan være det til sådan nogle små fødder. min datter bruger str 18

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.