Ude og hjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

harris

Hej. Må jeg henvise til denne hjemmeside http://www.lykkepiller.info/foster.html Det er uhyggeligt er det.

Det må være forfærdeligt at midste sit barn på grund af den medicin man får.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Isabeau

Jakob'sMor skriver:

Hej.

Har i læst ude og hjemmes artikel med hende som ammede sit barn ihjel fordi hun var på lykkepiller, som lægen havde sagt ikke var skadeligt for barnet?

Stakkels kvinde, hun har mistet hendes to drenge.

Jeg er glad for at min læge sagde det til mig, så jeg blev trappet ud, og en måneds efter blev jeg gravid

Anmeld

8. april 2011

morethanperfect

Jakob'sMor skriver:

Hej.

Har i læst ude og hjemmes artikel med hende som ammede sit barn ihjel fordi hun var på lykkepiller, som lægen havde sagt ikke var skadeligt for barnet?

Stakkels kvinde, hun har mistet hendes to drenge.

Ja jeg har læst det .. Det er frygteligt ! 

Og nu er man tvunget til at købe det i næste uge !

Anmeld

8. april 2011

harris

I kan læse artiklen på denne hjemmeside fra ude og hjemme http://www.lykkepiller.info/foster.html

Det er fanme for meget at medicinalindustrien hemmeligholder disse skader for at tjene penge, lad os se de skyldige bag lås og slå.

Anmeld

8. april 2011

Plumas

malenecl skriver:

Nu bliver jeg da lidt nervøs... - jeg får medicin for skizofreni og min psykolog har sagt at jeg gerne må amme på medicinen men der står på papiret om medicinen og jeg citer; "du må ikke tage Trilafon, hvis du ammer, da det kan skade barnet. Trilafon bliver udskilt i modermælken."

Må vidst hellere snakke med min psykolog om det!!

Hej Malene!

Det lyder ikke godt, at din psykolog er "klogere" end det, der står på indlægssedlen.

Men det er det typiske, når læger eller andre skal rådgive om psykofarmaka til gravide.