Ude og hjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.861 visninger
24 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Jakob'sMor

Hej.

Har i læst ude og hjemmes artikel med hende som ammede sit barn ihjel fordi hun var på lykkepiller, som lægen havde sagt ikke var skadeligt for barnet?

Stakkels kvinde, hun har mistet hendes to drenge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

sabrina89

Jakob'sMor skriver:

Hej.

Har i læst ude og hjemmes artikel med hende som ammede sit barn ihjel fordi hun var på lykkepiller, som lægen havde sagt ikke var skadeligt for barnet?

Stakkels kvinde, hun har mistet hendes to drenge.

Har lige læst det og bliver nød til at købe bladet i næste uge for at se hvordan det går med den 3 dreng.

Anmeld

6. april 2011

DLM

nej kan det lade sig gøre stakkels mor og stakkels små pus. jeg kan slet ikke magte at læse sådan nogle artikler mere så tænker jeg bare på hvis det nu var min lille skat der skete noget

Anmeld

6. april 2011

Jakob'sMor

sabrina89 skriver:

Har lige læst det og bliver nød til at købe bladet i næste uge for at se hvordan det går med den 3 dreng.

Helt sikkert og jeg. Prøv at tænk at vågne om natten og lige se til sit sovende barn, som bare ligger død i vuggen puha hvor må de være hårdt for dem!

Anmeld

6. april 2011

Jakob'sMor

DLM skriver:

nej kan det lade sig gøre stakkels mor og stakkels små pus. jeg kan slet ikke magte at læse sådan nogle artikler mere så tænker jeg bare på hvis det nu var min lille skat der skete noget

Det er også sørgeligt, men jeg ville bare læse hvordan man kunne amme sit barn ihjel, det undrede mig nemlig. Stakkels familie

Anmeld

6. april 2011

DLM

Jakob'sMor skriver:

Det er også sørgeligt, men jeg ville bare læse hvordan man kunne amme sit barn ihjel, det undrede mig nemlig. Stakkels familie

det lyder da også fulstændig umuligt når man tænker over det.

Anmeld

6. april 2011

sabrina89

Jakob'sMor skriver:

Helt sikkert og jeg. Prøv at tænk at vågne om natten og lige se til sit sovende barn, som bare ligger død i vuggen puha hvor må de være hårdt for dem!

Det må være noget at det mest forfærdelige at blive udsat for. Og ønsker det ikke for min værste fjende. Stakkels familie

Anmeld

6. april 2011

malenecl

Nu bliver jeg da lidt nervøs... - jeg får medicin for skizofreni og min psykolog har sagt at jeg gerne må amme på medicinen men der står på papiret om medicinen og jeg citer; "du må ikke tage Trilafon, hvis du ammer, da det kan skade barnet. Trilafon bliver udskilt i modermælken."

Må vidst hellere snakke med min psykolog om det!!

Anmeld

6. april 2011

Jakob'sMor

malenecl skriver:

Nu bliver jeg da lidt nervøs... - jeg får medicin for skizofreni og min psykolog har sagt at jeg gerne må amme på medicinen men der står på papiret om medicinen og jeg citer; "du må ikke tage Trilafon, hvis du ammer, da det kan skade barnet. Trilafon bliver udskilt i modermælken."

Tjek da hellere en gang for meget. Piha håber ikke der er nået at ske noget

Anmeld

6. april 2011

Kindfed

malenecl skriver:

I den medicinbog som læger og sygeplejersker (jeg) bruger, står der, at det godt kan anvendes ved amning, fordi udskillelsen er minimal og at der ikke er beskrevet bivirkninger ved barnet, altså i undersøgelser. Men det skader aldrig at spørge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.