Tuder I også af alt, efter i er blevet mødre???? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

MamaJakob

Tanja84 skriver:

Ha, ha... Har fået præcis samme forbudsregler herhjemme

Men så er det heldigt (eller måske nærmere uheldigt), at vi har mediecenter, og jeg bare optager det hele, og i stedet sidder og ser det den efterfølgende formiddag, hvor der alligevel aldrig er noget i fjernsynet

Haha! Jeg labber også genudsendelserne i mig, så snart han er smuttet afsted på arbejde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Annette A

Ja det er ligesom noget der sker når man får børn, ja starter i graviditeten. Men det er lidt skræmmende, så lidt kontrol man har over det og der er intet man kan stille op imod det..  Men synes nu også på en måde der er noget rart ved det... 

Anmeld

6. april 2011

musse1

vil også sige, før jeg bliv gravid med den første, skulle der meget til før jeg fik en tårer, men efter jeg bliv gravid og vi har fået vores børn, ja så skal der ik meget til, kan være noget jeg ser i tv, børnene, manden eller meget andet..

syns det er lidt træls .

Anmeld

6. april 2011

xalo mit et & alt

nu ska du hør, jeg grad engang fordi jeg ikke havde mere sodavand der hjemme da min kæreste havde drukket det, det gik mig på natten lang, han endte med a køre ud kl 5 om morgen til en døgn tank og købe sodavand til mig, fordi jeg var så bobsede det ligneer ik mig men nogen gange gik det helt galt for mig.. tror det er de blandet følelser homoner som gør vi kvinder bliver så følsomme med alt både under gravidte og efter

min søn er næsten et år snart, eer stadig tosset følsooom

Anmeld

6. april 2011

LenaJohansen

Maria-s skriver:

Nope Jeg tuder også MEGET mere efter jeg er blevet mor Især alt der relatere børn/ babyer/ fødsler/ at blive forældre/ dyr/ ulykke/ glæde ect. ect.

samme her

Anmeld

6. april 2011

K.Rehder

Uuuuhaaaa... er det bare mit følelsesregister, der slet ikke kan falde ned på et normalt niveua igen, her efter en graviditet og fødsel? Eller er I også blevet ekstremt følsomme efter i blevet mødre?

Der går jo ikke en dag, hvor jeg ikke tuder over et eller andet. Det kan være alt lige fra et smil fra min skønne datter, en dejlig besked fra min mand, med han elsker mig, eller et eller andet fuldstændig "ligegyldigt" i tv. Synes jeg tuder af ALT

Troede det bare var mine homoner der var gået amok i graviditeten, men de bliver jo ved

Så tøser, bliver man bare følsom efter man er blevet mor, eller er det bare mig????

Kender det ALT for godt....

Tuder især hvis det har noget med børn og dyr at gør...f.eks:

Da lille Holger forsvandt og ham drengen der blev kvalt i sin elefanthue Og WSPA-reklamen i tv

Kan nu også begynde at tude over gode ting, såsom bryllupper eller se/hører om en fødsel

Skal se Amalies Verden i aften og begynder stensikkert at tude når de bliver gift, selv om de egentlig rager mig en høstblomst...hehe

Anmeld

6. april 2011

Papaya

Jeg tror at det er meget normalt! Jeg triller en tåre til alt hvad der bare er lidt følsomt, det er forfærdelig, for mange af gangene er det bare af et eller andet i tv'et som er dybt åndsvagt! Og når min datter smiler til mig kan jeg også tude af, så du er ikke alene om sådan noget. Tror at det både er hormoner og mor genen! Og mine veninder siger at det forsvinder ikke.. hehe...

Men  herfra

Anmeld

6. april 2011

celkt

Tanja84 skriver:

Uuuuhaaaa... er det bare mit følelsesregister, der slet ikke kan falde ned på et normalt niveua igen, her efter en graviditet og fødsel? Eller er I også blevet ekstremt følsomme efter i blevet mødre?

Der går jo ikke en dag, hvor jeg ikke tuder over et eller andet. Det kan være alt lige fra et smil fra min skønne datter, en dejlig besked fra min mand, med han elsker mig, eller et eller andet fuldstændig "ligegyldigt" i tv. Synes jeg tuder af ALT

Troede det bare var mine homoner der var gået amok i graviditeten, men de bliver jo ved

Så tøser, bliver man bare følsom efter man er blevet mor, eller er det bare mig????

hahaha...

velkommen i klubben. Og ved du hvad, det bliver slet ikke mindre med hvert barn du får...

Før jeg fik børn havde jeg nærmest kun foragt tilovers for dem, der kunne sidde og tude over en film i fjernsynet...

nu, efter nummer tre tuder jeg også nærmest dagligt til landsbyhospitalet, til nyhederne, eller noget helt tredje...

Så du må hellere vænne dig til det..

Anmeld

6. april 2011

Tanja84

Ha, ha... Hvor er I bare skønne alle sammen. Er sååå dejligt at vide, det ikke bare er mig der er tosset

Hilsen hende den følsomme, der da lige måtte fælde et par tårer, bare ved at læse svarene på sit eget indlæg

Anmeld

6. april 2011

celkt

nåhja, og selvfølgeligt lille hver gang jeg læser en fødselsberetning herinde, - det skal også med... hihi

min mand er ved at have vænnet sig til det, jeg har undskyldt det med hormoner hele vejen igennem, men tror nu han har gennemskuet af det er mere permanent...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.