Tuder I også af alt, efter i er blevet mødre???? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.815 visninger
30 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Tanja84

Uuuuhaaaa... er det bare mit følelsesregister, der slet ikke kan falde ned på et normalt niveua igen, her efter en graviditet og fødsel? Eller er I også blevet ekstremt følsomme efter i blevet mødre?

Der går jo ikke en dag, hvor jeg ikke tuder over et eller andet. Det kan være alt lige fra et smil fra min skønne datter, en dejlig besked fra min mand, med han elsker mig, eller et eller andet fuldstændig "ligegyldigt" i tv. Synes jeg tuder af ALT

Troede det bare var mine homoner der var gået amok i graviditeten, men de bliver jo ved

Så tøser, bliver man bare følsom efter man er blevet mor, eller er det bare mig????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Maria-s

Nope Jeg tuder også MEGET mere efter jeg er blevet mor Især alt der relatere børn/ babyer/ fødsler/ at blive forældre/ dyr/ ulykke/ glæde ect. ect.

Anmeld

6. april 2011

Kamulla

årh jeg kan næsten tude over alt...  bare der kommer lidt ekstra følelser så bryder tårene frem... sad og vrælede til en børnefilm i weekenden... ork altså

Anmeld

6. april 2011

sne190810

Maria-s skriver:

Nope Jeg tuder også MEGET mere efter jeg er blevet mor Især alt der relatere børn/ babyer/ fødsler/ at blive forældre/ dyr/ ulykke/ glæde ect. ect.

Samme her ..

Anmeld

6. april 2011

Tanja84

Maria-s skriver:

Ååååhhhh tal ikke om ordet fødsel, eller programmer med noget af nedenstående.  Kan på ingen måde se nogen af delene, uden at sidde som en lille huklende hormonbombe, der er gået i virus

Anmeld

6. april 2011

Tanja84

Sallisørøver skriver:

årh jeg kan næsten tude over alt...  bare der kommer lidt ekstra følelser så bryder tårene frem... sad og vrælede til en børnefilm i weekenden... ork altså

He, he... rigtig dejligt og trøsten at hører, man ikke er den eneste

Anmeld

6. april 2011

MaybeBaby

Tanja84 skriver:

Uuuuhaaaa... er det bare mit følelsesregister, der slet ikke kan falde ned på et normalt niveua igen, her efter en graviditet og fødsel? Eller er I også blevet ekstremt følsomme efter i blevet mødre?

Der går jo ikke en dag, hvor jeg ikke tuder over et eller andet. Det kan være alt lige fra et smil fra min skønne datter, en dejlig besked fra min mand, med han elsker mig, eller et eller andet fuldstændig "ligegyldigt" i tv. Synes jeg tuder af ALT

Troede det bare var mine homoner der var gået amok i graviditeten, men de bliver jo ved

Så tøser, bliver man bare følsom efter man er blevet mor, eller er det bare mig????

Er ikke mor endnu, men ORK jo hvor ALT bare er blevet værre. Tuder til ALT - som havde virkeligheden et dumt overdrevet følsomt Disney baggrundsmusik, der lige gør alle ting, dét mere sørgeligt/glædeligt. Værst er det, at jeg tror, stemningen smitter. Tog min kæreste i at sidde og smågræde med mig til Nanny 911 i går

Anmeld

6. april 2011

B&J

det er både før og efter, kan slet ikke tåle af se film med følelser så tuder ej

Anmeld

6. april 2011

N&J

Jeg tuder også over alt, er blevet en smule bedre efter min datter blev født for to år siden, men det er stadig pisse træls, især hvis det er en diskussion der omhandler mit barn, jeg kan slet ikke holde tårene tilbage.. vrællll

Anmeld

6. april 2011

2721

Maria-s skriver:

Det samme her! Noge gange skal jeg virkelig tage mig selv i nakken og sige: Hold så op, der er ikke noget at tude over!

Tror det er HELT normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.