Tuder I også af alt, efter i er blevet mødre???? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

MamaJakob

Maria-s skriver:

Nope Jeg tuder også MEGET mere efter jeg er blevet mor Især alt der relatere børn/ babyer/ fødsler/ at blive forældre/ dyr/ ulykke/ glæde ect. ect.

Også her! Kæresten har nu forbudt mig at se bl.a. Hospitalet, Nanny911, De Unge Mødre m.m. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

twinboys

Yes det gør jeg og det er bestemt ikke blevet mindre efter drengene er blivet større... Så det bliver altså ikke mindre tudeture...

Anmeld

6. april 2011

Tanja84

twinboys skriver:

Yes det gør jeg og det er bestemt ikke blevet mindre efter drengene er blivet større... Så det bliver altså ikke mindre tudeture...

Oooohhhh Lord, du må ikke sige at det bliver værre med alderen. Tør jo slet ikke at tænke på, hvad det så ender med

Anmeld

6. april 2011

twinboys

Tanja84 skriver:

Oooohhhh Lord, du må ikke sige at det bliver værre med alderen. Tør jo slet ikke at tænke på, hvad det så ender med

smiler og manden ligeså

Anmeld

6. april 2011

Lou87

Tanja84 skriver:

Uuuuhaaaa... er det bare mit følelsesregister, der slet ikke kan falde ned på et normalt niveua igen, her efter en graviditet og fødsel? Eller er I også blevet ekstremt følsomme efter i blevet mødre?

Der går jo ikke en dag, hvor jeg ikke tuder over et eller andet. Det kan være alt lige fra et smil fra min skønne datter, en dejlig besked fra min mand, med han elsker mig, eller et eller andet fuldstændig "ligegyldigt" i tv. Synes jeg tuder af ALT

Troede det bare var mine homoner der var gået amok i graviditeten, men de bliver jo ved

Så tøser, bliver man bare følsom efter man er blevet mor, eller er det bare mig????

Jeg synes ikke jeg er slem, som man ku være i graviditeten..
Der kunne man slet ikk styre det..

Men er klart stadig "ramt" for har da lettere til tåre, men kan da bestemt nemmere styre det nu.. smiler.

Men hva - skide værre med det..
Det viser blot vi har følelser

Anmeld

6. april 2011

Tanja84

MamaJakob skriver:

Også her! Kæresten har nu forbudt mig at se bl.a. Hospitalet, Nanny911, De Unge Mødre m.m. 

Ha, ha... Har fået præcis samme forbudsregler herhjemme

Men så er det heldigt (eller måske nærmere uheldigt), at vi har mediecenter, og jeg bare optager det hele, og i stedet sidder og ser det den efterfølgende formiddag, hvor der alligevel aldrig er noget i fjernsynet

Anmeld

6. april 2011

Lou87

MamaJakob skriver:

Hahaha hvor sødt

Anmeld

6. april 2011

Tanja84

twinboys skriver:

smiler og manden ligeså

Ender jo med at Emma mindes sin mor, som hende der bare sad og græd hele tiden

Men hvad pokker, vi skal vel være glade for vi har vores følelse, om vi så kan styre dem eller ej

Men har da fået en helt anden forståelse for min mor, som jeg jo altid har synes var vildt pinlig i mine teenageår, da hun altid var den mor, der stod med et tørklæde og hulkede over i hjørnet, ved en hver given lejlighed

Anmeld

6. april 2011

twinboys

Tanja84 skriver:

Ender jo med at Emma mindes sin mor, som hende der bare sad og græd hele tiden

Men hvad pokker, vi skal vel være glade for vi har vores følelse, om vi så kan styre dem eller ej

Men har da fået en helt anden forståelse for min mor, som jeg jo altid har synes var vildt pinlig i mine teenageår, da hun altid var den mor, der stod med et tørklæde og hulkede over i hjørnet, ved en hver given lejlighed

smiler og ja der står vi jo så selv den dag idag

Anmeld

6. april 2011

mulle7430

Tanja84 skriver:

Uuuuhaaaa... er det bare mit følelsesregister, der slet ikke kan falde ned på et normalt niveua igen, her efter en graviditet og fødsel? Eller er I også blevet ekstremt følsomme efter i blevet mødre?

Der går jo ikke en dag, hvor jeg ikke tuder over et eller andet. Det kan være alt lige fra et smil fra min skønne datter, en dejlig besked fra min mand, med han elsker mig, eller et eller andet fuldstændig "ligegyldigt" i tv. Synes jeg tuder af ALT

Troede det bare var mine homoner der var gået amok i graviditeten, men de bliver jo ved

Så tøser, bliver man bare følsom efter man er blevet mor, eller er det bare mig????

nej du er ikke alene  jeg er blevet SÅ MEGET følsom efter børnes fødsler ( 6 stk ) kan sidde og tude til ja hva som helst

tror følelserne sidder uden på tøjet ved de fleste når de har fået børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.