Er vi færdige med hinanden..?? (lidt lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Først et kæmpe kram herfra 

Dernæst, hvis du har tænkt det igennem og "fundet" ud af hvad der skal ske hvis i går fra hinanden, har du så ikke taget beslutningen?? Jeg mener man planlægger da heller ikke en ferie til Thailand i detaljer for ikke og rejse? 

Jeg håber i kan få tid til parterapi, vi har været igang med det et halvt års tid og det er virkelig godt for både en selv og hinanden...

Beklager hvis nogle har skrevet det samme, jeg har ikke læst alle svarerne igennem..

det helt i orden, jeg læser sjældent alle svarne når jeg skriver..

med hans job er der ingen mulighed for a komme i terapi, og hvis han endelig kommer op, jamen så er resten a dagen ødelagt og hvis han skal rigtigt tidelig op, så kører han så rådent a jeg skriger nogen gange... hader, virkelig HADER at kører med ham når han er sur...!! jeg glæder mig til at flytte fra ham, glæder mig til a prøve selv og bevise over for mig selv a jeg godt kan... skal bare have snakket med banken og kommunen... vil prøve a finde job.. alt skal prøves... og vi er stadig krærester, men han har intet a sige om der hver jeg bor, og næsten ikk omvendt... mit navn er på lejekontrakten så han kan ikk bare flytte eller noget, uden a jeg er med inde over...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.