Babyklar skriver:
sikke alle de kampe i tager i 2 .. måske i bare sku være alene, og så dele hende ..
det er osse det jeg tænker.. men jeg synes ikk han er "værdig" som alene far... han har ingen tålmodighed med hende, og han kender ikk hendes rytmer, og vil ikk lytte til mig når jeg prøver a forklare ham det... hans job gør, hendes rytmer og meget svingende og det er ikk sundt... 
jeg bliver så trist og ked hver gang han står op og er vågen... jeg er ikk mig selv og føler jeg allerhelst ikk skal stå i vejen og sige noget, men KUN når han vil putte og hygge så skal jeg bsre være klar parat... og jeg gider ikk han nusser mig, jeg gider ikk kan kæler for mig, eller kysser mig eller noget..!! er lidt hisig lige nu, dårlig morgen..!! jeg er skide syg
han laver mange huslige ting... det er slet ikk der problemer ligger... han ordner vaske tøj, men han smider det så bare inde på min seng og så kan han finde på a blive sur over jeg ikk fjerner det... jeg må da vel for helved selv bestemme om jeg ligger mit eget tøj på plads samme aften eller næste morgen..
helt ærlig, så hver dag når jeg enten skal vække ham eller han vågner selv så bliver jeg i dårligt humør... jeg kan slet ikk være mig selv, og jeg føler mig låst og føler ejg bliver behandlet underdanigt... nu er han fx lige kørt afsted emd vores datter i vuggestue, og han blev sur over det var ham der skulle kører hende... jamen jeg er skide syg med snot og ondt i halsen, og vores datter har det samme og øjenbetændelse, så kom nu lige ind i kampen mand..!!! ja, men så skulle jeg have vækket ham kl 5, så han kunne nå a vægne... ej, com on..!! det kræver sq ikk særlig meget a lige vågne op, og drikke en kop kaffe og så har jeg sørget for madpakke og tøj til hende og sko osv.. så hun er klar parat... men det er åbenbart meget svært..!!!
suuuuuk... men aner ikk hvordan jeg skal komme i gang med dialogen og hvor jeg evt skal bo indtil jeg finder noget...
Anmeld