Andre der har problemer med telenor ??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

quar20

nattergalen skriver:

Her hjemme fik vi tårnhøje regninger for noget vi ikke har brugt, da vi har fast abonnemant.. Så nu er de opsagt og ind er kommet Onfone.. så meget nemmere og man ved hvad man har brugt hver mdr.. Du får løbende sms og mail på hvor meget de hæver fra ens konto.. 

Anbefaler Onfone, hvis du skal til at have et nyt abonnemant..  

Ej hvor skægt jeg har også modtaget tårnhøje regninger for noget jeg slet ikke har brugt.. på regningen står der at jeg har været på nettet men det har jeg slet ikke...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

LRJ

Kofoed33 skriver:

Telia, så kan vi ringe gratis sammen

Det er dem jeg har haft flest problemer med søde så dem før jeg desværre aldrig igen

Anmeld

6. april 2011

Clisolka

Lone H. skriver:

Arrgh Jeg er gal
Sagen er den at min mobil er blevet lukket de sidste tre måneder den 4. pga de mener at der mangler betaling, selvom det kører over PBS og bliver betalt den 1., vi har så måtte faxe oversigten over betaling hver den 4 og så er den først blevet åbnet mandagen efter.. Og igår skete det igen, og denne gang vil de ikke åbne mobilen før den 1. var så gal at jeg opsagde abonnementen med det sammen, og købte et taletidskort, til jeg har tid til at lave ny abonnement.
Det er kun mit nummer der er problemer med, min kærestes er der ingenting med

andre der har prøvet dette med telenor ??

Jeps lyder som min historie - blot var det internettet i stedet 

Skal vi ikke bare sige at Telenor aldrig kommer inden for min dør igen

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

Lone H. skriver:

Det er dem jeg har haft flest problemer med søde så dem før jeg desværre aldrig igen

Øv bøv..

Anmeld

6. april 2011

Moar2011

Lone H. skriver:

Arrgh Jeg er gal
Sagen er den at min mobil er blevet lukket de sidste tre måneder den 4. pga de mener at der mangler betaling, selvom det kører over PBS og bliver betalt den 1., vi har så måtte faxe oversigten over betaling hver den 4 og så er den først blevet åbnet mandagen efter.. Og igår skete det igen, og denne gang vil de ikke åbne mobilen før den 1. var så gal at jeg opsagde abonnementen med det sammen, og købte et taletidskort, til jeg har tid til at lave ny abonnement.
Det er kun mit nummer der er problemer med, min kærestes er der ingenting med

andre der har prøvet dette med telenor ??

telenor er det ikke det der hed sonofon engang ? .. hvis det er det, så for gud skyld hold øje med hvor mange penge de trækker og skrive ned den dato du opsagde din abo. jeg har haft MANGE problemer med dem, dengang det hed sonofon .. hvor de bare krævede penge og penge og penge ..

Anmeld

6. april 2011

hvinanden

mortil3dejligepiger skriver:

Vi har også haft vores problemer med Telenor! Det har dog været med internettet.

Men altså - skynd dig at tilmelde dig Bibob.dk eller Telmore.dk. Dem har jeg kun super gode erfaringer med!

Bibob ejes også af Telenor Har selv haft både Bibob og Telenor, og jeg har heldigvis kun haft gode oplevelser

Anmeld

6. april 2011

Ammi

Hej

Tilslutter mig lige alle dem som bare HADER Telenor!!! Jeg har selv lige sendt en klage igen i mandags! 

Jeg har lige opsagt mit abonnement og er flyttet til cbb som er rigtig godt. Ved cbb betaler jeg 99 om måneden og det er det. Hos telenor betalte jeg hver måned over 300 kr. på trods af at mit abonnement var på 149. Og jeg ringer bare slet ikke mere end 2 timer om måneden!! Det er bare gebyr på gebyr!!

Så har jeg åbentbart betalt for noget musikprogram med 49 kr. i over et halvt år! fordi man fik en månedsprøve tid med det da jeg købte min telefon. Og havde fået afvide da jeg spurgte om det var noget jeg skulle melde mig fra? Det var det slet ikke!! Jeg har vel og mærke kun brugt det musik program en gang.

Har også haft problemer med mobilt bredbånd!

Konklusion: De lyver i butiken, i kundeservice og på nettet!! Det har de ihvertfald over for mig! 

Fra hende som kun har tilbragt et år ved telenor - men aldrig har følt sig så røvrendt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.