Andre der har problemer med telenor ??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.903 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. april 2011

LRJ

Arrgh Jeg er gal
Sagen er den at min mobil er blevet lukket de sidste tre måneder den 4. pga de mener at der mangler betaling, selvom det kører over PBS og bliver betalt den 1., vi har så måtte faxe oversigten over betaling hver den 4 og så er den først blevet åbnet mandagen efter.. Og igår skete det igen, og denne gang vil de ikke åbne mobilen før den 1. var så gal at jeg opsagde abonnementen med det sammen, og købte et taletidskort, til jeg har tid til at lave ny abonnement.
Det er kun mit nummer der er problemer med, min kærestes er der ingenting med

andre der har prøvet dette med telenor ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

ChatH

Lone H. skriver:

Arrgh Jeg er gal
Sagen er den at min mobil er blevet lukket de sidste tre måneder den 4. pga de mener at der mangler betaling, selvom det kører over PBS og bliver betalt den 1., vi har så måtte faxe oversigten over betaling hver den 4 og så er den først blevet åbnet mandagen efter.. Og igår skete det igen, og denne gang vil de ikke åbne mobilen før den 1. var så gal at jeg opsagde abonnementen med det sammen, og købte et taletidskort, til jeg har tid til at lave ny abonnement.
Det er kun mit nummer der er problemer med, min kærestes er der ingenting med

andre der har prøvet dette med telenor ??

Ej her er det lige omvendt. jeg har haft telenor uden problemer men min mand har ikke haft andet end ballade med lukning af telefoner. regninger, vidersendelse til inkasso med mere.. selvom de var betalt.

nu har vi begge opsagt hos dem og har fået noget meget bedre..

Anmeld

6. april 2011

LRJ

CVVE skriver:

Ej her er det lige omvendt. jeg har haft telenor uden problemer men min mand har ikke haft andet end ballade med lukning af telefoner. regninger, vidersendelse til inkasso med mere.. selvom de var betalt.

nu har vi begge opsagt hos dem og har fået noget meget bedre..

Sys det er for dårligt det kørte bare perfekt til at stadig med

Anmeld

6. april 2011

nattergalen

Her hjemme fik vi tårnhøje regninger for noget vi ikke har brugt, da vi har fast abonnemant.. Så nu er de opsagt og ind er kommet Onfone.. så meget nemmere og man ved hvad man har brugt hver mdr.. Du får løbende sms og mail på hvor meget de hæver fra ens konto.. 

Anbefaler Onfone, hvis du skal til at have et nyt abonnemant..  

Anmeld

6. april 2011

regalprime

Kæresten har også her Telenar som vi kalder dem, og venter kun på at han kan skifte!!!! Her har de lukket den 2 gange, den ene gang var så berettiget da jeg havde glemt at betale og ikk har fået rykker på det, men det er åbenbart på den næst kommenden regning, man skal dog KIGGE GODT EFTER FOR AT FINDE DETTE!!!!! Så ligeså snart han kan komme væk fra dem, er han det!!!

Anmeld

6. april 2011

LRJ

nattergalen skriver:

Her hjemme fik vi tårnhøje regninger for noget vi ikke har brugt, da vi har fast abonnemant.. Så nu er de opsagt og ind er kommet Onfone.. så meget nemmere og man ved hvad man har brugt hver mdr.. Du får løbende sms og mail på hvor meget de hæver fra ens konto.. 

Anbefaler Onfone, hvis du skal til at have et nyt abonnemant..  

er det os godt til i-phone ?

Anmeld

6. april 2011

freiasmor

jaaa jeg har os haft rigtig mange problemer med at de har haft lukket min telefon i tide og utide, fordi de ikke "mener at man har betalt" selvom det kører via netbank osv.. har os prøvet flere gange at de har haft taget 200kr i rykkergebyr - fanm nej om jeg gider og betale det udover abo, men det kørte jo via netbank så jeg fik dem bare til at sætte pengene ind på min mobil konto - abo, men det gjorde de da ikke så fik yderligere en rykker regning selvom jeg havde snakket med dem....
derefter skiftede jeg over til pay'n'go og der har aldrig været problemer

Anmeld

6. april 2011

LRJ

regalprime skriver:

Kæresten har også her Telenar som vi kalder dem, og venter kun på at han kan skifte!!!! Her har de lukket den 2 gange, den ene gang var så berettiget da jeg havde glemt at betale og ikk har fået rykker på det, men det er åbenbart på den næst kommenden regning, man skal dog KIGGE GODT EFTER FOR AT FINDE DETTE!!!!! Så ligeså snart han kan komme væk fra dem, er han det!!!

det er pisse træls tror os vi skal væk nu fra dem

Anmeld

6. april 2011

mortil4dejligepiger

Vi har også haft vores problemer med Telenor! Det har dog været med internettet.

Men altså - skynd dig at tilmelde dig Bibob.dk eller Telmore.dk. Dem har jeg kun super gode erfaringer med!

Anmeld

6. april 2011

nattergalen

Lone H. skriver:

er det os godt til i-phone ?

Det er skønt til iphone.. Har selv en, og det fungere upåklageligt.. Jeg har 15 timer tale fri mms fri sms og 1 gb internet.. for 249.. Kan se jeg bruger langt mindre så jeg skal ned til pakken med 10 timer for 199 istedet, men da jeg var i telenor med samme pakke til 399 havde jeg altid en større regning end mit abonnemant.. 

Men ja perfekt til iphone.. Ingen problemer overhoved..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.