Andre der har problemer med telenor ??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

An&Jo

Lone H. skriver:

Arrgh Jeg er gal
Sagen er den at min mobil er blevet lukket de sidste tre måneder den 4. pga de mener at der mangler betaling, selvom det kører over PBS og bliver betalt den 1., vi har så måtte faxe oversigten over betaling hver den 4 og så er den først blevet åbnet mandagen efter.. Og igår skete det igen, og denne gang vil de ikke åbne mobilen før den 1. var så gal at jeg opsagde abonnementen med det sammen, og købte et taletidskort, til jeg har tid til at lave ny abonnement.
Det er kun mit nummer der er problemer med, min kærestes er der ingenting med

andre der har prøvet dette med telenor ??

ingen problemer her.. Telenor er faktisk det eneste telefonselskab jeg aldrig har haft problemer med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

LRJ

mortil3dejligepiger skriver:

Vi har også haft vores problemer med Telenor! Det har dog været med internettet.

Men altså - skynd dig at tilmelde dig Bibob.dk eller Telmore.dk. Dem har jeg kun super gode erfaringer med!

Okay
vil lige kigge på alle de steder jeg har fået forslået, skal finde et abonnement der passer til mig og min i-phone

Anmeld

6. april 2011

LRJ

nattergalen skriver:

Det er skønt til iphone.. Har selv en, og det fungere upåklageligt.. Jeg har 15 timer tale fri mms fri sms og 1 gb internet.. for 249.. Kan se jeg bruger langt mindre så jeg skal ned til pakken med 10 timer for 199 istedet, men da jeg var i telenor med samme pakke til 399 havde jeg altid en større regning end mit abonnemant.. 

Men ja perfekt til iphone.. Ingen problemer overhoved..

Okay tak vil hvertfald lige ind og kigge på det

Anmeld

6. april 2011

LRJ

mortilj skriver:

ingen problemer her.. Telenor er faktisk det eneste telefonselskab jeg aldrig har haft problemer med..

Det var det os her i starten min kæreste har heller ingen problemer overhovedet med dem

Anmeld

6. april 2011

Carina1977

Nu har jeg kun internet ved dem, og har haft det i over 8 år, og har aldrig oplevet problemer med dem. Men måske er det kun ved mobil-abonnementer, at de ikke kan finde ud af det?

Mit mobil-selvskab er m1, og det er bare så nemt. Der tanker man selv op over nettet, og kan også tilmelde sig automatisk optankning, hvis man har lyst. Har aldrig haft problemer med dem. Derimod telmore...dem har jeg haft problemer med, og fået regninger på noget, som jeg faktisk ikke har brugt.

Anmeld

6. april 2011

Worldwide

Med mobiltelefonen har jeg ingen poblemer ovehovedet.

MEN - i sommers bestilte vi internet til der hvor vi boede før, og fint nok, ham tingen kigger i systemet og siger vi kan få en  10Mb -FEDT! det viser sig så vi max kan trække en 2Mb! Vi fik tilsendt nye router 3 gange, for de mente bestemt godt vi kinne have 10mb så det måtte jo være der poblemet var!

vi opsagde det så i okt. da vi havde gået i knap 2 mdr uden internet. vi får stadig regninger på det! Selvom vi ikke bor på den adr mere. Så hver mdr ringer jeg til dem og for det samme afvide

"Jamen det er dem der sidder med regningerne der udsender dem og vi har bedt dem stoppe. Desværre kan jeg ikke gøre noget for dig, du må ringe igen hvis du for en regning i næste mdr. Jeg kititere(staves) denne her også er den ude af verden"

WHAT?! Hvordan kan man sidde i et firma, og bare skyde skylden på andre? Vi har også haft mobilt bredbånd ved dem - sikke noget være lort! Hold k*ft jeg har ringet derind MANGE gange siden sommers og skældt ud! Oftes er jeg blevet bedt om at ringe igen når jeg kunne tale stille og roligt, men det er fanme svært når man kan inge til dem hver anden dag!

Jeg skal ALDRIG mere have telenor, og håber på jeg snart kan finde en telefon jeg gider og have så jeg kan så skiftet til TDC i stedet.

Anmeld

6. april 2011

Mor-til-asta-09

Jeg har haft telenor/sonofon siden jeg var 16, og har aldrig haft problemer med dem.. Kun rosende (staves) ord herfra..

Anmeld

6. april 2011

GuldklumpenEmma

Hehe sjovt du laver det indlæg, jeg har nu fået lukket min mobil for anden gang inden for 3 dage uden nogen logisk forklaring, nu mener de det er pga manglende betaling sidste md, men den regning er betalt, og det gir de mig ret i, de mener dog at beløbet er 186 kr for lille... øhh i har selv sendt regningen og den er betalt så hvofra skulle jeg vide der mangler 186 kr, som jeg ikke kan se fremgår nogen  steder fra..blev så surt og skældte ud, nu vil de da afskrive de 400 kr som de samlet opkræver for at genåbne.. så jeg har plus på min konto.. men de vil ikke trække de 186 kr fra de 400, nej jeg skal overføre 186 kr og de 400 vil blive fratrukke min næste regning. Hmm hvor er logikken i det.. er så træt og færdig med telenor.

Anmeld

6. april 2011

LRJ

GuldklumpenEmma skriver:

Hehe sjovt du laver det indlæg, jeg har nu fået lukket min mobil for anden gang inden for 3 dage uden nogen logisk forklaring, nu mener de det er pga manglende betaling sidste md, men den regning er betalt, og det gir de mig ret i, de mener dog at beløbet er 186 kr for lille... øhh i har selv sendt regningen og den er betalt så hvofra skulle jeg vide der mangler 186 kr, som jeg ikke kan se fremgår nogen  steder fra..blev så surt og skældte ud, nu vil de da afskrive de 400 kr som de samlet opkræver for at genåbne.. så jeg har plus på min konto.. men de vil ikke trække de 186 kr fra de 400, nej jeg skal overføre 186 kr og de 400 vil blive fratrukke min næste regning. Hmm hvor er logikken i det.. er så træt og færdig med telenor.

Det er ligesom her Er så træt af det

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

Lone H. skriver:

Det er ligesom her Er så træt af det

Telia, så kan vi ringe gratis sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.