Med mobiltelefonen har jeg ingen poblemer ovehovedet.
MEN - i sommers bestilte vi internet til der hvor vi boede før, og fint nok, ham tingen kigger i systemet og siger vi kan få en 10Mb -FEDT! det viser sig så vi max kan trække en 2Mb! Vi fik tilsendt nye router 3 gange, for de mente bestemt godt vi kinne have 10mb så det måtte jo være der poblemet var!
vi opsagde det så i okt. da vi havde gået i knap 2 mdr uden internet. vi får stadig regninger på det! Selvom vi ikke bor på den adr mere. Så hver mdr ringer jeg til dem og for det samme afvide
"Jamen det er dem der sidder med regningerne der udsender dem og vi har bedt dem stoppe. Desværre kan jeg ikke gøre noget for dig, du må ringe igen hvis du for en regning i næste mdr. Jeg kititere(staves) denne her også er den ude af verden"
WHAT?! Hvordan kan man sidde i et firma, og bare skyde skylden på andre? Vi har også haft mobilt bredbånd ved dem - sikke noget være lort! Hold k*ft jeg har ringet derind MANGE gange siden sommers og skældt ud! Oftes er jeg blevet bedt om at ringe igen når jeg kunne tale stille og roligt, men det er fanme svært når man kan inge til dem hver anden dag!
Jeg skal ALDRIG mere have telenor, og håber på jeg snart kan finde en telefon jeg gider og have så jeg kan så skiftet til TDC i stedet.
Anmeld