svimmel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

MaybeBaby

Astasmor skriver:

okay... det er da altid noget.

fortsætter det må jeg jo til lægen og få tjekket blodtryk og blodprocent og alle de der ting der jo

Jeg ville få det tjeket i en fart alle de ting. Ingen grund til at du skal gå nogle flere dage med at være utilpas, hvis de kan se at der skal gøres noget ekstra for dig

Husker du at tage jernet uden at have spist/drukket mælkeprodukter før/efter og at det ikke skal indtages med mad. Et glas appelsinjuice er bedst da C-viaminer hjælper kroppen med at optage jernet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Bondepigen

Astasmor skriver:

årh ja idag troed jeg lige jeg havde det godt nok til at kunne tage i skole igen. men nej nej, skulle ud og aflevere min datter og kunne godt mærke det var bedst jeg sad ned så meget som muligt. godt vi skal med bus. da jeg så har afleveret hende og går over for at komme med bussen til skolen så kan jeg bare mærke jeg bliver mere og mere svimmel. så ringer hjem og siger jeg ikke har det så godt, lige efter jeg ligger på der knækker mine ben sammen under mig så jeg kommer ned og sidder, folk kikker bare på mig og gør intet. men der sidder jeg så indtil bussen kommer og så bliver jeg helt varm ved ørene og i hele hovedet, så kommer ind i bussen og sætter mig ned til jeg skal af. og nu ligger jeg hjemme på sofaen og håber på at få det bedre. det var bestemt ikke rart at opleve, er kun 13+3 idag er det normalt at blive svimmel.??

har været det før bare ikke så slemt som idag.

Det er vist meget normalt. Jeg var ikke svimmel som sådan i 1. graviditet, men omk. samme tid som dig i denne.

Der var intet galt med blodprocent eller noget. Tror det varede i en tre uger eller fire, og så blev det meget bedre...

Det er bare ubehageligt at være så svimmel!

Håber snart det bliver bedre for dig!

Anmeld

7. april 2011

NinaNymannMadsen

Sabina skriver:

Har du været til lægen og fået målt dit blodtryk ?

nej ikk endnu... har været i skole idag. men regner med lige at ringe til lægen for at høre ad om de vil ha mig ind til tjek eller hvad der skal ske

Anmeld

7. april 2011

NinaNymannMadsen

MaybeBaby skriver:

Jeg ville få det tjeket i en fart alle de ting. Ingen grund til at du skal gå nogle flere dage med at være utilpas, hvis de kan se at der skal gøres noget ekstra for dig

Husker du at tage jernet uden at have spist/drukket mælkeprodukter før/efter og at det ikke skal indtages med mad. Et glas appelsinjuice er bedst da C-viaminer hjælper kroppen med at optage jernet

regner med at ringe til lægen idag. har bare ikke lige fået det gjort endnu.

ja tager mit jern har bare ikke husket det hver dag, men tager den gerne mellem morgenmad og frokost og så med vand til lige nu.

Anmeld

7. april 2011

NinaNymannMadsen

Bondepigen skriver:

Det er vist meget normalt. Jeg var ikke svimmel som sådan i 1. graviditet, men omk. samme tid som dig i denne.

Der var intet galt med blodprocent eller noget. Tror det varede i en tre uger eller fire, og så blev det meget bedre...

Det er bare ubehageligt at være så svimmel!

Håber snart det bliver bedre for dig!

ja det er skide ubehageligt. tror alligevel jeg vil få det tjekket da det godt kan være der er noget med blodprocenten eller sådan noget det ved man jo aldrig. var også svimmel under sidste graviditet men ikke så tidligt der var jeg omkring 25 uger henne hvis ikke mere.

Anmeld

7. april 2011

Bondepigen

Astasmor skriver:

ja det er skide ubehageligt. tror alligevel jeg vil få det tjekket da det godt kan være der er noget med blodprocenten eller sådan noget det ved man jo aldrig. var også svimmel under sidste graviditet men ikke så tidligt der var jeg omkring 25 uger henne hvis ikke mere.

Ja hellere få det tjekket, for det er da skønt hvis der kan gøres noget ved det!

Anmeld

7. april 2011

NinaNymannMadsen

Bondepigen skriver:

Ja hellere få det tjekket, for det er da skønt hvis der kan gøres noget ved det!

ja nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.