Astasmor skriver:
årh ja idag troed jeg lige jeg havde det godt nok til at kunne tage i skole igen. men nej nej, skulle ud og aflevere min datter og kunne godt mærke det var bedst jeg sad ned så meget som muligt. godt vi skal med bus. da jeg så har afleveret hende og går over for at komme med bussen til skolen så kan jeg bare mærke jeg bliver mere og mere svimmel. så ringer hjem og siger jeg ikke har det så godt, lige efter jeg ligger på der knækker mine ben sammen under mig så jeg kommer ned og sidder, folk kikker bare på mig og gør intet. men der sidder jeg så indtil bussen kommer og så bliver jeg helt varm ved ørene og i hele hovedet, så kommer ind i bussen og sætter mig ned til jeg skal af. og nu ligger jeg hjemme på sofaen og håber på at få det bedre. det var bestemt ikke rart at opleve, er kun 13+3 idag er det normalt at blive svimmel.??
har været det før bare ikke så slemt som idag.
Det er vist meget normalt. Jeg var ikke svimmel som sådan i 1. graviditet, men omk. samme tid som dig i denne.
Der var intet galt med blodprocent eller noget. Tror det varede i en tre uger eller fire, og så blev det meget bedre...
Det er bare ubehageligt at være så svimmel!
Håber snart det bliver bedre for dig!
Anmeld