svimmel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

NinaNymannMadsen

Sabina skriver:

Det lyder nu meget normalt

Jeg besvimede under min graviditet, og da jeg ringede til lægen, sagde hun det var normalt. jeg fik bare afvide jeg skulle huske mine gravitamin og jern piller, også skulle jeg drikke mega meget vand

okay... drikker også helt vild med vand. og husker så ikke altid de piller jeg skal ha men det jo bare et spørgsmål om at hive sig selv i ørene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Trine89

Astasmor skriver:

okay. det er da altid noget det er på standby.

det er bestemt ikke det rareste at opleve.

Jah det er dejligt det lige holder en pause.. 
jeg hader når det er. jeg har også før jeg blev gravid døjet meget med det. og jeg har også tendens til lav Blodprocent, men lige nu er det ikke derfor jeg er svimmel det er "bare" fordi jeg er gravid

Anmeld

6. april 2011

NinaNymannMadsen

Trine89 skriver:

Jah det er dejligt det lige holder en pause.. 
jeg hader når det er. jeg har også før jeg blev gravid døjet meget med det. og jeg har også tendens til lav Blodprocent, men lige nu er det ikke derfor jeg er svimmel det er "bare" fordi jeg er gravid

det er da bestemt ikke rart.
jeg har også før jeg blev gravid været svimmel men ikke noget jeg har gjort noget ved men burde nok få det tjekket har bare ikke tænkt over det fordi det ikke er hver dag det sker.

Anmeld

6. april 2011

Trine89

Astasmor skriver:

det er da bestemt ikke rart.
jeg har også før jeg blev gravid været svimmel men ikke noget jeg har gjort noget ved men burde nok få det tjekket har bare ikke tænkt over det fordi det ikke er hver dag det sker.

nej det er jo det.. der gik også noget tid inden jeg gik til lægen med det.. men jah.. hellere en gang for meget til end en gang for lidt..  

Anmeld

6. april 2011

NinaNymannMadsen

Trine89 skriver:

nej det er jo det.. der gik også noget tid inden jeg gik til lægen med det.. men jah.. hellere en gang for meget til end en gang for lidt..  

ja nemlig... også bare jeg ved at min mormor der lider af svimmelhed hver dag har schlerose, så kan man heller ikke lade være med at tænke sit jo. men det er ikke arveligt. det er bare skræmmende

Anmeld

6. april 2011

Trine89

Astasmor skriver:

ja nemlig... også bare jeg ved at min mormor der lider af svimmelhed hver dag har schlerose, så kan man heller ikke lade være med at tænke sit jo. men det er ikke arveligt. det er bare skræmmende

puha jah det er da lidt skræmmede at tænke på det.. 

Da jeg var ved lægen begyndte de pludselig at snakke om Svangerskabsforgiftning :s der fik jeg da også lige en klump i hlasen. men så sagde lægen også lige efter at de godt vidste det ikke ville være det men at de jo lige blev nød til at have det i bag hovedet.. :s men jah der har som sagt INTET været nogen steder.. det er bare min krop der reagere sår'n på en graviditet.. 

Anmeld

6. april 2011

NinaNymannMadsen

Trine89 skriver:

puha jah det er da lidt skræmmede at tænke på det.. 

Da jeg var ved lægen begyndte de pludselig at snakke om Svangerskabsforgiftning :s der fik jeg da også lige en klump i hlasen. men så sagde lægen også lige efter at de godt vidste det ikke ville være det men at de jo lige blev nød til at have det i bag hovedet.. :s men jah der har som sagt INTET været nogen steder.. det er bare min krop der reagere sår'n på en graviditet.. 

ja nemlig.

Anmeld

6. april 2011

Sabina

Astasmor skriver:

okay... drikker også helt vild med vand. og husker så ikke altid de piller jeg skal ha men det jo bare et spørgsmål om at hive sig selv i ørene

Jeg glemte også nogle gange mine piller. Men den eneste det går udover er en selv. Den lille tager så bare fra ens ''depoter''

Nu er jeg blevet bedre til at tage dem, og er næsten aldrig svimmel mere. men det kommer nogle gange stadig ..

Anmeld

7. april 2011

NinaNymannMadsen

Sabina skriver:

Jeg glemte også nogle gange mine piller. Men den eneste det går udover er en selv. Den lille tager så bare fra ens ''depoter''

Nu er jeg blevet bedre til at tage dem, og er næsten aldrig svimmel mere. men det kommer nogle gange stadig ..

ja okay. har da husket den 2 dage i træk nu. men er stadig svimmel idag.

Anmeld

7. april 2011

Sabina

Astasmor skriver:

ja okay. har da husket den 2 dage i træk nu. men er stadig svimmel idag.

Har du været til lægen og fået målt dit blodtryk ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.