svimmel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

NinaNymannMadsen

Babyklar skriver:

Ja okey, det kan jeg godt se .,  men så ved jeg ikk lige hvad du kan gør, men det er helt normalt at have det sådan ..

okay... det er da altid noget.

fortsætter det må jeg jo til lægen og få tjekket blodtryk og blodprocent og alle de der ting der jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Moar2011

Astasmor skriver:

okay... det er da altid noget.

fortsætter det må jeg jo til lægen og få tjekket blodtryk og blodprocent og alle de der ting der jo

Ja, det var os en mulighed.. bare lige for at være sikker.. det er ubehageligt det andet der..

Anmeld

6. april 2011

B&J

Astasmor skriver:

ja har lagt syg i en uge nu var ved lægen igår og det er bare en virus og så kommer det her så oven i også.

åhh øv øv ja så er kroppen da helt svag når man er syg og kaster op øv

Anmeld

6. april 2011

NinaNymannMadsen

Babyklar skriver:

Ja, det var os en mulighed.. bare lige for at være sikker.. det er ubehageligt det andet der..

ja nemlig

Anmeld

6. april 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

åhh øv øv ja så er kroppen da helt svag når man er syg og kaster op øv

jeps...

Anmeld

6. april 2011

Trine89

Kender det kun ALT for godt jeg døjer også rigtig meget med svimmelhed. Men alle tal er fine hos mig.. Min blodprocent ligger 7,3, selvom det er i den lave ende er det meget normalt for mig fordi jeg har generelt Lav blodprocent. så jeg skal bare leve med at jeg tit bliver svimmel :s 

Jeg vil sige mit bedste råd er: sørg ALTID for at have en Brik Æblejucie på dig når du går nogen steder.. Den er rigtig god at drikke når man kan mærke man får det skidt

Og eller jah ring til din læge og få tjekket din blod procent.

Trine- uge 20+4, som også TIT er svimmel.  

Anmeld

6. april 2011

NinaNymannMadsen

Trine89 skriver:

Kender det kun ALT for godt jeg døjer også rigtig meget med svimmelhed. Men alle tal er fine hos mig.. Min blodprocent ligger 7,3, selvom det er i den lave ende er det meget normalt for mig fordi jeg har generelt Lav blodprocent. så jeg skal bare leve med at jeg tit bliver svimmel :s 

Jeg vil sige mit bedste råd er: sørg ALTID for at have en Brik Æblejucie på dig når du går nogen steder.. Den er rigtig god at drikke når man kan mærke man får det skidt

Og eller jah ring til din læge og få tjekket din blod procent.

Trine- uge 20+4, som også TIT er svimmel.  

plejer at ha vand eller saft med i en flaske når jeg skal nogen stedet i længere tid.
regner med at gå til lægen hvis det fortsætter for det er bestemt ikke rart at ha det sådan bare for at få det tjekket.

Anmeld

6. april 2011

Trine89

Astasmor skriver:

plejer at ha vand eller saft med i en flaske når jeg skal nogen stedet i længere tid.
regner med at gå til lægen hvis det fortsætter for det er bestemt ikke rart at ha det sådan bare for at få det tjekket.

Det er nemlig MEGA ubehageligt.. 
Jeg har også altid noget drikkelse ved mig.. :s

Jeg var ved lægen to onsdage i træt på et tidpunkt hvor jeg fik målt, blodprocent, blodsukker, og blodtryk og så fik jeg også tjekke min urin og ALT var helt som det skulle være..
Så fik afvide hvis det blev ved skulle jeg gå til Øre-næse-hals læge fordi så skulle jeg have tjekket mit indre øre :s
Det har heldigvis været rimelig på standby de sidste par uger..

Anmeld

6. april 2011

Sabina

Astasmor skriver:

årh ja idag troed jeg lige jeg havde det godt nok til at kunne tage i skole igen. men nej nej, skulle ud og aflevere min datter og kunne godt mærke det var bedst jeg sad ned så meget som muligt. godt vi skal med bus. da jeg så har afleveret hende og går over for at komme med bussen til skolen så kan jeg bare mærke jeg bliver mere og mere svimmel. så ringer hjem og siger jeg ikke har det så godt, lige efter jeg ligger på der knækker mine ben sammen under mig så jeg kommer ned og sidder, folk kikker bare på mig og gør intet. men der sidder jeg så indtil bussen kommer og så bliver jeg helt varm ved ørene og i hele hovedet, så kommer ind i bussen og sætter mig ned til jeg skal af. og nu ligger jeg hjemme på sofaen og håber på at få det bedre. det var bestemt ikke rart at opleve, er kun 13+3 idag er det normalt at blive svimmel.??

har været det før bare ikke så slemt som idag.

Det lyder nu meget normalt

Jeg besvimede under min graviditet, og da jeg ringede til lægen, sagde hun det var normalt. jeg fik bare afvide jeg skulle huske mine gravitamin og jern piller, også skulle jeg drikke mega meget vand

Anmeld

6. april 2011

NinaNymannMadsen

Trine89 skriver:

Det er nemlig MEGA ubehageligt.. 
Jeg har også altid noget drikkelse ved mig.. :s

Jeg var ved lægen to onsdage i træt på et tidpunkt hvor jeg fik målt, blodprocent, blodsukker, og blodtryk og så fik jeg også tjekke min urin og ALT var helt som det skulle være..
Så fik afvide hvis det blev ved skulle jeg gå til Øre-næse-hals læge fordi så skulle jeg have tjekket mit indre øre :s
Det har heldigvis været rimelig på standby de sidste par uger..

okay. det er da altid noget det er på standby.

det er bestemt ikke det rareste at opleve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.