Sallisørøver skriver:
nå prøvede at lave en opdate først..
oprettede ikke denne tråd for at skulle få hug og for at få belært hvad jeres børn kunne og ikke kunne og derfor burde min også ellers er det ikke det rigtige jeg gør... de siger selv i børnehaven at han virker meget klar.. det har jeg da lige fået bekræftet..
nå men here it goes:
Kom ned og afleverede Noah og en fast pædagog kom til mig og ville forklare om situationen fra igår, da hende jeg snakkede med havde spurgt sig omkring hvorfor han var ude uden ble på.. der er ikke rigtigt nogen der har givet ham den på, og Noah ville meget gerne være som de store drenge, så hun mener han er selv hoppet i flyverdragten som de store og spurgt om han måtte gå på legepladsen.. og det har personalet ikke tænkt over der så han gik ud uden ble da han jo ikke havde ble på.. det med han skal have ble på ud og når der er hviletimen er altså deres eget forslag sidst hvor vi prøvede!! ikke noget jeg har opfundet for at gøre deres hverdag til et levende helvede!!!
desuden grunden til han havde ble på da jeg hentede ham var de havde glemt at tage den af efter hviletimen.. da han er taget af ble-listen og de ikke havde tænkt over det.. men har sagt jeg har droppet det for der kommer intet godt ud af det så længe det ikke går i børnehaven, så jeg tager min påskeferie i brug og jeg så håber de ville forsøge at holde ham ble fri når jeg kommer derover.. og så at han ikke skal have ble på ud heller da han skal mærke det er ubehageligt at tisse i tøjet udenfor også.. så kan det være han husker det.. for han er meget fordybet i leg når han er ude og ikke til at få med ind
Herre gud, du opretter en tråd hvori du udviser utilfredshed med din søns børnehave og pædagogernes måde, at tackle din situation.
Folk forsøger, at finde svar på din problemstilling via deres egne erfaringer og bruger tid på, at skrive til dig her i tråden - det synes jeg da du burde være taknemmelig for.
Dernæst vil jeg da lige sige, at du burde tage imod gode råd med kyshånd da du jo aldrig tidligere har stået i en lignende situation før - det er jo derfor mange af os er her på siden.
Når man er førstegangsforælder kan man ofte have lidt en "trodsalderindstilling" til ens egen forældrerolle - at man altid er den der ved bedst - men sådan er virkeligheden altså ikke altid og derfor er der jo rigtig mange der bruger siden for, at få gode råd som du jo også har fået.
At du opfatter det anklagende synes jeg egentlig kun er ærgeligt da jeg er sikker på, at alle er her for, at hjælpe dig med at forbedre din situation 
Anmeld