Singleliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Vial

Mutti2B skriver:

Ja, han er da total diskriminerende over for jer lækre singlemoms.

Nej, min kæreste kyssede med min venindes veninde. Spurgte ham så om han ikke havde en sød single kammerat til mig og det ville han fixe til mig. Men det blev ikke til noget med hende venindens veninde og ham han havde i tankerne var ikke single alligevel, så vi blev enige om at vi da skulle ta på date sammen. Og vi har været sammen lige siden

Hahaha, hvor godt.

Tænkte faktisk også at du mente ham, men ville ikke fornærme dig ved at gå udfra, at det var ham, hvis det var Slagteren. .hahaha.

Det var da en sjov måde at mødes på. Hvor må det være fantastisk, at du har fundet kærligheden.

Jeg er SÅ langt fra at finde en mand, det er lidt trist at tænke på. På den anden side så er det jo ikke sådan, at jeg hungrer efter det. Jeg har jo slet ikke tid.

Tror, at jeg dater nogle fyre med Viola, når hun bliver ældre.. NOOT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Hahaha, hvor godt.

Tænkte faktisk også at du mente ham, men ville ikke fornærme dig ved at gå udfra, at det var ham, hvis det var Slagteren. .hahaha.

Det var da en sjov måde at mødes på. Hvor må det være fantastisk, at du har fundet kærligheden.

Jeg er SÅ langt fra at finde en mand, det er lidt trist at tænke på. På den anden side så er det jo ikke sådan, at jeg hungrer efter det. Jeg har jo slet ikke tid.

Jeg har set et billede af kæresten...han er RØV lækker

Anmeld

12. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Ja, men det er hans kæreste jo også, siger du.

Nu er det godnat herfra. Violamusen er vågnet, så nu vil jeg gå ind og stirre hende i øjnene, mens jeg siger: GOD SÅ NAT.

Anmeld

12. april 2011

Mutti2B

KaMa skriver:

Hahaha, hvor godt.

Ha ha, hvor er du diplomatisk . Vi synes også det er en go historie, og når folk spørger hvordan vi har mødt hinanden begynder vi bare at fnise . Hele vores korrespondance er også gemt og som han siger så vil det da være total go underholdning hvis vi engang skal giftes.

Jeg kan godt se at tiden ikke liiige er til dateri lige nu. Dine guldklumper tager jo al din tid, men gud hvor er du heldig. De er sååå skønne . Men du må love mig en ting og det er at du ALDRIG går på dobbeldate med Viola. Så ta Dorthe med i stedet for

Anmeld

12. april 2011

Mutti2B

dorthemus skriver:

He he, ja han er da vist ret godt skruet sammen

Anmeld

12. april 2011

dorthemus

Mutti2B skriver:

Ha ha, hvor er du diplomatisk . Vi synes også det er en go historie, og når folk spørger hvordan vi har mødt hinanden begynder vi bare at fnise . Hele vores korrespondance er også gemt og som han siger så vil det da være total go underholdning hvis vi engang skal giftes.

Jeg kan godt se at tiden ikke liiige er til dateri lige nu. Dine guldklumper tager jo al din tid, men gud hvor er du heldig. De er sååå skønne . Men du må love mig en ting og det er at du ALDRIG går på dobbeldate med Viola. Så ta Dorthe med i stedet for

Ja gerne, men gider altså ikke tungekysse med hende

Anmeld

12. april 2011

Mutti2B

dorthemus skriver:

Ja gerne, men gider altså ikke tungekysse med hende

Ej, come on. Nu ikke så kræsen

Anmeld

12. april 2011

dorthemus

Mutti2B skriver:

Ej, come on. Nu ikke så kræsen

Ah ja, det kan da være det er der jeg er gået galt i byen tidligere

Anmeld

12. april 2011

Mutti2B

dorthemus skriver:

Ah ja, det kan da være det er der jeg er gået galt i byen tidligere

He he, ja måske. Jeg er da helt sikker på at Karina er klar på lidt tungeaction. Man er der vel for sine veninder

Anmeld

12. april 2011

dorthemus

Mutti2B skriver:

He he, ja måske. Jeg er da helt sikker på at Karina er klar på lidt tungeaction. Man er der vel for sine veninder

Ja ærligt talt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.