Øøøøøh Joy fra singleliv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

twinny

MissGeoh skriver:

Hvad sker der lige for hende.. 

"Jeg har også lugtet min kat i røven!" 

sindsyge kælling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

elvital

jeg ved godt at hun er skør, Joy "fra singleliv". men jeg vil altså sige til hendes forsvar at der er en hel anden side af hende også... Men den er jo ikke sjov at vise frem på TV.

Det billed man ser af hende i Single liv er meget firkantet... så i behøver ikke spæne den anden vej hvis I møder hende i virkeligheden.. Hun er faktisk en super rar pige!

Anmeld

6. april 2011

Sphynxlover

gad vide hvordan hun selv "dufter" men 3 forskellige parfumer på

Anmeld

6. april 2011

novalfrida

elvital skriver:

jeg ved godt at hun er skør, Joy "fra singleliv". men jeg vil altså sige til hendes forsvar at der er en hel anden side af hende også... Men den er jo ikke sjov at vise frem på TV.

Det billed man ser af hende i Single liv er meget firkantet... så i behøver ikke spæne den anden vej hvis I møder hende i virkeligheden.. Hun er faktisk en super rar pige!

Meget muligt,men derfor er det stadig foragrende at hun har lært så noget sin mor,og de begge opfører sig på den måde. Hvorfor ikke bare være den hun er,hvis det ikke er den rigtige Joy vi ser på tv

Anmeld

6. april 2011

lucasjoy

Ja men der er så mange ting i verden man kan blive forarget over. Tv kan klippe fra og til lige så meget de vil, du kender vel til alle de nye film teknikker der blir brugt nu til dags.. Tv kan få dig til at fremstilles lige som de vil have det.. 

Anmeld

6. april 2011

quar20

MissGeoh skriver:

Hvad sker der lige for hende.. 

"Jeg har også lugtet min kat i røven!" 

haha griner jeg tænkte også da hun stod og roddet i hendes skuffe - hov der var et brugt gummi - NÅÅÅÅÅRRRHH der er min babs ( kan ikke huske hvad hun kalder dem ) ...!!

AMEN I GUDER TØS tænkte jeg bare

Anmeld

6. april 2011

quar20

Sophie26 skriver:

gad vide hvordan hun selv "dufter" men 3 forskellige parfumer på

Anmeld

6. april 2011

MissGeoh

quar20 skriver:

haha griner jeg tænkte også da hun stod og roddet i hendes skuffe - hov der var et brugt gummi - NÅÅÅÅÅRRRHH der er min babs ( kan ikke huske hvad hun kalder dem ) ...!!

AMEN I GUDER TØS tænkte jeg bare

Hehe ja! Kylling fileter..

Anmeld

6. april 2011

quar20

MoarJ skriver:

Lige et sidespring... 

Er noget så målløs over Nick... "JEg bliver nød til at knalde hende" for at finde ud af hun skulle være en kæreste for ham - noget i den stil... 

ja det var jeg også i chok over

Anmeld

6. april 2011

quar20

MissGeoh skriver:

Hehe ja! Kylling fileter..

Det da rigtigt... AMEN i guder altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.