Øøøøøh Joy fra singleliv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Kom Lige Forbi

Joy og "Mor"-Mia... Det er sgu da noget af det mest selvudleverende doku-underholdning jeg har set længe.Lige som det tydeligvis er længe siden, at Mia skulle have lagt konkurrencen med sin datter på hylden, det er virkelig trist at se hende udleve sin tabte ungdom gennem datteren. Og lad nu være med at undskylde de dumme ting I sagde med ironi. Det kræver en form for intelligens som I tydeligvis ikke besidder. Det er underholdende at se andre kvaje sig så åbenlyst på tv, men når nu I bare vil være kendte for at være kendte, så må I sgu også ta stikkene hjem ikk   Nyd det så længe det varer, jeg krydser fingre for at du Mia, aldig finder ud af hvor dårlige kort du har givet din datter på hånden, for det vil gøre ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

MaliksMor

prasanna skriver:

WOW.. Don't hate the the player , hate the game"

Haters, her var... Kender jo joy personlig( og ja nu er der sikkert nogler der kommer med kommentar til det, men lad dem dog) .

Altså bare fordi man ser en person i tv, er han/hun jo ikke sådan i virkeligheden. Hvis der er en ting jeg kan sige som alle burde tage til sig er; hun siger sandheden ligemeget hvad, uden at tænke over at det kan lyde forkert i folk der ikke ved ( eller tør) at sige sandheden selv, og pakker det ind, i steden for at sige hvad men føler/tænker..

Ja det er underligt lavet af hende, men er det mere mærkelig end at man er bange for at spise mens andre ser på ?

Men ja hader sidney " fuck" lee også , men alle kan lide at se hans ting og følger alligevel med, så os dansker elsker at hade andre mennesker, og hvad siger det os om dansker? burde man ikke elske dem man kan lide at følge og så bare lade de andre være og acceptere de andre der er anderledes, husk en ting, de underlige er dem der gør livet noget værd, for hvad ser vi i tv? det er jo de underlige mennesker og det er også dem der er mere rigtige end dem der ikker " normale" som er de mennesker der ikke tør at stå op og forsvare deres mening og holdninger

Og så vil jeg sige ja, jeg synes det var mærkeligt at ulækkert gjort af joy, men tag hatten af over hun siger det og ikke bare holder det som en hemmelighed, i det mindste har hun da mulighed for at score nu, da folk nu ved det

du er også lige oprettede - hahhaha

Anmeld

7. april 2011

quar20

Perl skriver:

haha og så er det man tænker.... hun står og siger hun bliver nød til at klæde sig pænere så hun ikke virker for billig.. a men come on mand.. LOL.. hun behøver ikke klæde sig til noget som hun allerede virker med de komentar hende og hendes mor kommer med..

hahaha lige præcis

Må indrømme jeg er i chok og har slet ikke lyst til at følge hendes singelliv..:!!

Anmeld

7. april 2011

Lillefe

quar20 skriver:

hahaha lige præcis

Må indrømme jeg er i chok og har slet ikke lyst til at følge hendes singelliv..:!!

Jeg kan godt lide hun selv mener hun snart trænger til at falde til ro.. men altså hvem gider have sådan en som hende.... jeg er rystet..  jeg skulle da i hvert fald ikke hvis jeg var mand.. haha.. godt nok er hun da en køn pige.. men hun skal da ikke åbne munden..

Anmeld

7. april 2011

quar20

Perl skriver:

Jeg kan godt lide hun selv mener hun snart trænger til at falde til ro.. men altså hvem gider have sådan en som hende.... jeg er rystet..  jeg skulle da i hvert fald ikke hvis jeg var mand.. haha.. godt nok er hun da en køn pige.. men hun skal da ikke åbne munden..

en mundkurv kunne måske være godt i hendes tilfælde haha

Anmeld

7. april 2011

Lillefe

quar20 skriver:

en mundkurv kunne måske være godt i hendes tilfælde haha

LOL ja...god ide! 

Anmeld

7. april 2011

elvital

novalfrida skriver:

Meget muligt,men derfor er det stadig foragrende at hun har lært så noget sin mor,og de begge opfører sig på den måde. Hvorfor ikke bare være den hun er,hvis det ikke er den rigtige Joy vi ser på tv

Man har flere sider... det har du forhåbentlig også. Jeg håber på at du også har en crazy side, en seriøs side og en fjolle side... Spørgsmålet er så hvilken side tv vil vise frem. Og fordi at de blot viser den ene side frem så betyder det ikke at du er falsk!

Jeg aner intet om det med joy og hendes mor... kender kun joy! Og skylder at skrive at det som seerne mener om hende, det er facts som ikke holder IRL!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.