prasanna skriver:
WOW.. Don't hate the the player , hate the game"
Haters, her var... Kender jo joy personlig( og ja nu er der sikkert nogler der kommer med kommentar til det, men lad dem dog)
.
Altså bare fordi man ser en person i tv, er han/hun jo ikke sådan i virkeligheden. Hvis der er en ting jeg kan sige som alle burde tage til sig er; hun siger sandheden ligemeget hvad, uden at tænke over at det kan lyde forkert i folk der ikke ved ( eller tør) at sige sandheden selv, og pakker det ind, i steden for at sige hvad men føler/tænker..
Ja det er underligt lavet af hende, men er det mere mærkelig end at man er bange for at spise mens andre ser på ?
Men ja hader sidney " fuck" lee også , men alle kan lide at se hans ting og følger alligevel med, så os dansker elsker at hade andre mennesker, og hvad siger det os om dansker? burde man ikke elske dem man kan lide at følge og så bare lade de andre være og acceptere de andre der er anderledes, husk en ting, de underlige er dem der gør livet noget værd, for hvad ser vi i tv? det er jo de underlige mennesker og det er også dem der er mere rigtige end dem der ikker " normale" som er de mennesker der ikke tør at stå op og forsvare deres mening og holdninger
Og så vil jeg sige ja, jeg synes det var mærkeligt at ulækkert gjort af joy, men tag hatten af over hun siger det og ikke bare holder det som en hemmelighed, i det mindste har hun da mulighed for at score nu, da folk nu ved det