Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissGeoh skriver: Jeg kan kun være enig.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige..
Jeg kan kun være enig.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige..
og hendes kyllinge filler(staves?) ork man fyrene bliver dog skuffet over mange ting(;
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
alberts mor<3 skriver: og hendes kyllinge filler(staves?) ork man fyrene bliver dog skuffet over mange ting(;
Ja det må man sige.. Jeg synes nu heller ikke hendes tøj var specielt pænt..
Men nå.. Puha..
MissGeoh skriver: Ja det må man sige.. Jeg synes nu heller ikke hendes tøj var specielt pænt.. Men nå.. Puha..
nej heller ikke min stil i tøj(; hver sin smag
alberts mor<3 skriver: nej heller ikke min stil i tøj(; hver sin smag
Ja præcis..
Nu vil jeg ikke dømme ud fra hendes tøj..
Men den måde hun er på.. Det kan jeg slet ikke klare.. Det er så langt fra min verden..
MissGeoh skriver: Ja præcis.. Nu vil jeg ikke dømme ud fra hendes tøj.. Men den måde hun er på.. Det kan jeg slet ikke klare.. Det er så langt fra min verden..
ved ikke hvorfor men jeg forbinder hende lidt af en blanding af amalie og sidney lee ved ikke hvorfor,
alberts mor<3 skriver: ved ikke hvorfor men jeg forbinder hende lidt af en blanding af amalie og sidney lee ved ikke hvorfor,
Hahahahaha..
Lige et sidespring...
Er noget så målløs over Nick... "JEg bliver nød til at knalde hende" for at finde ud af hun skulle være en kæreste for ham - noget i den stil...
MoarJ skriver: Lige et sidespring... Er noget så målløs over Nick... "JEg bliver nød til at knalde hende" for at finde ud af hun skulle være en kæreste for ham - noget i den stil...
Det hørte jeg slet ikke.. Jeg var helt væk over hende Joy..
Det er simpelthen for galt med hende.. Hendes mor har lært hende at lave blows så hun ikke rammer med tænderne!! Håber da sandelige de sociale myndigheder har været inde over hvis det også har været sådan i hendes barndom. Stakkels pige.
århh gud man hendes mor er jo værre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128