Fortvivlet 1. gangs gravid :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Mikkel's mor <3

syntes da at i begge skulle ringe til fg.. man kan ikke være for pylret som gravid og slet ikke førstegangs.. men stort  skal i have..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

camillakrath

sommerbarn<3 skriver:

Det skal du ikke finde dig i. Ring derind igen. De har bare at kigge på dig

Synes du?

For kan jo godt se at hun har ret på en måde. Altså i det der med at jeg ikke kan gøre andet end at vente. Det er bare fordi jeg ikke ved hvad der sker

Anmeld

5. april 2011

camillakrath

Jennifer skriver:

syntes da at i begge skulle ringe til fg.. man kan ikke være for pylret som gravid og slet ikke førstegangs.. men stort  skal i have..

Jeg overvejer det også! Jeg er bare i tvivl

Synes det er dybt frustrerende.

Anmeld

5. april 2011

camillakrath

Babyklar skriver:

pas, for har det ligesom dig, ville ikk virke for pylret..

Nej vel? Hader hvis jeg føler at de bare kigger ned på mig, fordi jeg ikke helt forstår hvad min krop har gang i

Anmeld

5. april 2011

Mikkel's mor <3

camillakrath skriver:

Jeg overvejer det også! Jeg er bare i tvivl

Synes det er dybt frustrerende.

De skal kigge på dig hvis du er bange og usikker, det fik jeg at vide af min jdm dengang. man kan jo ikke selv se hvad der sker derinde

Anmeld

5. april 2011

camillakrath

Jennifer skriver:

De skal kigge på dig hvis du er bange og usikker, det fik jeg at vide af min jdm dengang. man kan jo ikke selv se hvad der sker derinde

Nej. For jeg synes jeg har læst og læst. Og været med til alt det vi er blevet tilbudt.

Og ja, er nok mest bange fordi vi ved at bettemanden stadig er udenfor normalen.

Anmeld

5. april 2011

Mikkel's mor <3

camillakrath skriver:

Nej. For jeg synes jeg har læst og læst. Og været med til alt det vi er blevet tilbudt.

Og ja, er nok mest bange fordi vi ved at bettemanden stadig er udenfor normalen.

Jamen så er det da bare med at ringe så det hele kan blive gjort klar. hvis du snart går i fødsel..

for at han venter lidt med at komme ud endnu.. men syntes du alligevel at det skal tjekkes.. hellere en gang for meget end for lidt..

Anmeld

5. april 2011

Moar2011

camillakrath skriver:

Nej vel? Hader hvis jeg føler at de bare kigger ned på mig, fordi jeg ikke helt forstår hvad min krop har gang i

lige præcis, sådan har jeg det også.. men husk at hvil ekstra meget, for det kan være bebs der brokker sig over du ikke hviler nok ..

Anmeld

5. april 2011

camillakrath

Jennifer skriver:

Jamen så er det da bare med at ringe så det hele kan blive gjort klar. hvis du snart går i fødsel..

for at han venter lidt med at komme ud endnu.. men syntes du alligevel at det skal tjekkes.. hellere en gang for meget end for lidt..

Tusind tak

Det ville være så dejligt hvis han blev derinde nogen uger endnu

Anmeld

5. april 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
camillakrath skriver:

Synes du?

For kan jo godt se at hun har ret på en måde. Altså i det der med at jeg ikke kan gøre andet end at vente. Det er bare fordi jeg ikke ved hvad der sker

Ja det synes jeg. Det er altid bedre at blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt. Og når det er første gang er det klart du er usikker. Som du selv siger er det jo tidligt, ved ikke om det giver lungemodner når du alligevel er så langt.

Men synes godt lige at de kunne kigge på dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.