Fortvivlet 1. gangs gravid :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.481 visninger
28 svar
0 synes godt om
5. april 2011

camillakrath

Ja, nu skriver jeg lige igen, igen, igen. Synes min graviditet er forvirrende!

Natten til søndag begyndte jeg at få plukveer (det tror jeg ihvertfald det var). Altså det spændte over hele maven og ned over ballerne. Og stak rigtig meget. Det følte som ret hårde menssmerter. Følte jeg sgu på toilet hele tiden. Det forsatte hele natten og jeg blev ret bekymret. Søndag forsætter de - dog ikke så ofte, men må ned og sidde. Natten til mandag tager de så ved igen, og på et tidspunkt er der så kun 10 minutter imellem. Andre gange kan der gå 30 min. Jeg falder så i søvn hen på formiddagen efter en hård nat.

Natten til idag synes jeg der er kommet mere ro på og de har kun været der ca. en gang i timen.

Jeg er i 34. uge. Og da min dreng i forvejen er lille, er jeg lidt bekymret.

Men hvad er det der sker med min krop når den gør sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Holbæktrunten

Alm plukkeveer er jo med til at forberede til fødslen. Mne så vidt jeg har forstået er det ikke meningen at de skal gøre ondt.

Hvis jeg var dig ville jeg ringe til fødegangen, om ikke andet for at få ro i sjælen

Anmeld

5. april 2011

camillakrath

Holbæktrunten skriver:

Alm plukkeveer er jo med til at forberede til fødslen. Mne så vidt jeg har forstået er det ikke meningen at de skal gøre ondt.

Hvis jeg var dig ville jeg ringe til fødegangen, om ikke andet for at få ro i sjælen

Ringede til dem igår, fordi jeg var så ked af det.

Men det lød som om de havde rigtig travlt. Hun sagde, at jeg ikke kunne gøre andet end at vente på at de aftog eller blev mere regelmæssige. Men jeg har jo ikke lyst til at noget går i gang allerede

Anmeld

5. april 2011

nathja

jeg ville ringe til dm igen bare for at komme ind og blive set på om ikke andet, første gang er meget forvirrende og hård fordi man ikke er helt klar over hvad der sker..

Anmeld

5. april 2011

camillakrath

nathja skriver:

jeg ville ringe til dm igen bare for at komme ind og blive set på om ikke andet, første gang er meget forvirrende og hård fordi man ikke er helt klar over hvad der sker..

Jeg følte mig bare så "afvist" da jeg ringede sidste. Det var som om at jeg bare skulle vente på at fødslen sku igang. Men det er alt for tidligt jo

Og ja, det er netop fordi jeg aldrig har prøvet det før. Troede jeg havde prøvet at havde plukkeveer. Men det her føles bare som om jeg store menssmerter. Men vil heller ikke være pyldret

Anmeld

5. april 2011

Moar2011

camillakrath skriver:

Natten til søndag begyndte jeg at få plukveer (det tror jeg ihvertfald det var). Altså det spændte over hele maven og ned over ballerne. Og stak rigtig meget. Det følte som ret hårde menssmerter. Følte jeg sgu på toilet hele tiden. Det forsatte hele natten og jeg blev ret bekymret. Søndag forsætter de - dog ikke så ofte, men må ned og sidde. Natten til mandag tager de så ved igen, og på et tidspunkt er der så kun 10 minutter imellem. Andre gange kan der gå 30 min. Jeg falder så i søvn hen på formiddagen efter en hård nat.

Natten til idag synes jeg der er kommet mere ro på og de har kun været der ca. en gang i timen.

Jeg har selv lige været igennem sådan en tur, natten til søndag, det starede lidt over midnat og stoppede ikke før kl 4 om morgen, så kunne jeg endelig sove igen, vågnet ca hvert 15-20min med voldsom pluk veer, ingen gang en varme pude ku hjælpe mig .. men da jeg langt om læge fik lov at sove var der ikke flere, og fik kun et par enkle om søndagen ..

og jeg er kun 31+6 idag ..

Anmeld

5. april 2011

Moar2011

camillakrath skriver:

Jeg har selv lige været igennem sådan en tur, natten til søndag, det starede lidt over midnat og stoppede ikke før kl 4 om morgen, så kunne jeg endelig sove igen, vågnet ca hvert 15-20min med voldsom pluk veer, ingen gang en varme pude ku hjælpe mig .. men da jeg langt om læge fik lov at sove var der ikke flere, og fik kun et par enkle om søndagen ..

Anmeld

5. april 2011

camillakrath

Babyklar skriver:

Okay, jamen måske betyder det så ikke rigtig noget

Anmeld

5. april 2011

Moar2011

camillakrath skriver:

Okay, jamen måske betyder det så ikke rigtig noget

pas, for har det ligesom dig, ville ikk virke for pylret..

Anmeld

5. april 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
camillakrath skriver:

Jeg følte mig bare så "afvist" da jeg ringede sidste. Det var som om at jeg bare skulle vente på at fødslen sku igang. Men det er alt for tidligt jo

Og ja, det er netop fordi jeg aldrig har prøvet det før. Troede jeg havde prøvet at havde plukkeveer. Men det her føles bare som om jeg store menssmerter. Men vil heller ikke være pyldret

Det skal du ikke finde dig i. Ring derind igen. De har bare at kigge på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.