Pyyyhaa, det er bare en frustrerende situation at være i.
Jeg har også fået abort førhen, og af samme årsag lovede jeg mig selv - ALDRIG mere abort. Og desuden ønskede jeg jo børn helt vildt. Da jeg blev gravid var min kæreste heller ikke parat. Han droppede mig faktisk fordi jeg ikke ville abort, men han kom tilbage efter 14 dg, og ville mig og den ufødte.
Så måske du skal ligge ham lidt på is. Jeg mener han kan ikke forlange du skal tage en abort nu, for at udskyde det hele et halvt år
Jeg ved du elsker ham, og han sikkert også dig. Så måske du mere skulle sige til ham at I må slutte hvis ikke han vil det barn 100 %. Hvis han virkelig vil dig og barnet mister du ham ikke, men han bliver tvunget til at tænke sig godt om, og hvad han vil. Og hvis du skulle miste ham, så ville det jo alligevel ske før eller siden, for så fortjener du da bedre. Jeg ved godt det lyder hårdt,og man bør ikke true folk, men i det her tilfælde synes jeg alligevel ikke det er forkert.
Min kæreste engagerede sig heller ikke i min graviditet, og han synes også det var fjollet at skaffe sig babyting midt under graviditeten. Tror det er en mandeting, nogen værre end andre.
Da vores Viktor kom til verden, blev han da også fyldt med glæde, og jeg er ikke i tvivl om at han elsker Viktor, men han engagerer sig ikke, og har aldrig ofret en rød krone på vores søn. Han gider kun lige være far når det passer ham. Og sådan hænger tingene altså ikke sammen i min verden så derfor går vi fra hinanden.
Jeg ved ikke helt hvad min pointe er med det jeg lige skrev, men nok at du skal føle efter inderst inde hvad du vil og føler. Jeg valgte forkert da jeg tog ham tilbage, det anede jeg dengang, men jeg ved det nu. Vores lille Viktor har jeg aldrig fortrudt. Han er mit et og alt.
jeg synes du skal glæde dig over din graviditet, for du ønsker jo virkelig dette barn. Og hvis det viser sig at du skal være alenemor, så må det være sådan. Lyt efter dine egne følelser overfor din kæreste og dit lille ufødte barn.
Hmm sikke en lang og rodet smøre dette blev