Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rose <3 skriver: Har mønstret et navn eller et nr.??? Ja ja jeg forlanger meget
Har mønstret et navn eller et nr.???
Ja ja jeg forlanger meget
Hehe det er så i orden...
Der står Tunika - 30200 - den jeg har brugt er så fra 4-10 år, måske de har en mindre også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Tak skal du have Helene Har du fået lavet noget nyt den sidste tid?
Tak skal du have Helene Har du fået lavet noget nyt den sidste tid?
Nej ikke siden den kjole som Ida fik i gave.
Jeg har ikke energi til det endnu
lion skriver: Nej ikke siden den kjole som Ida fik i gave. Jeg har ikke energi til det endnu
Nej det kan jeg egentlig godt forstå, i har også mange ting og det er altså hårdt at starte på job efter barsel!
TbCp skriver: Nej det kan jeg egentlig godt forstå, i har også mange ting og det er altså hårdt at starte på job efter barsel!
Ja meget og især fordi Cassandras børnesår ikke nåede at gå ordentlig væk inden hun ikke skulle ha mere pencilin. For nu har hun det igen og skal ha pencilin de næste 12 dage. Så hun kommer så først i vuggestue igen efter påske
TbCp skriver: Tak det er en dejlig hobby at have
Tak det er en dejlig hobby at have
kunne man bestille en t-shirt????
Chritinap skriver: kunne man bestille en t-shirt????
Uha jeg syr slet ikke på bestilling... det er kun en hobby og syr kun når tiden og lysten er der.
Ellers skal du nok have fat i Skouboe herinde fra, hun er drønhamrende dygtig!
lion skriver: Ja meget og især fordi Cassandras børnesår ikke nåede at gå ordentlig væk inden hun ikke skulle ha mere pencilin. For nu har hun det igen og skal ha pencilin de næste 12 dage. Så hun kommer så først i vuggestue igen efter påske
Hold da op, hvor er det synd for hende
TbCp skriver: Hold da op, hvor er det synd for hende
Ja meget.
Men så får hun noget god kvalitetstids med farmand
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128