Søndagens kreationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

lion

TbCp skriver:

Ja det gik jo kanon godt med de billeder!!!

Hvor er de bare flotte Tina.

Sikke flot alt det tøj du har syet er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Liva er str. 104 nu, for det meste, men jeg kan  simpelthen ikke forlige mig med de slaskerøvsbukser har selv et mønster på dem og Liva har også to par, men synes bare hun ser helt forkert ud med dem

Åh sådan har jeg det normalt også med de slaskerøvbowser, men disse er ligesom anderledes.

Anmeld

5. april 2011

TbCp

lion skriver:

Hvor er de bare flotte Tina.

Sikke flot alt det tøj du har syet er

Tak skal du have Helene
Har du fået lavet noget  nyt den sidste tid?

Anmeld

5. april 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Åh sådan har jeg det normalt også med de slaskerøvbowser, men disse er ligesom anderledes.

Hvor er mønstret fra, jeg har nemlig et liggende til sådan nogle bukser, fra Onion, har ikke fået det prøvet endnu.

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Hvor er mønstret fra, jeg har nemlig et liggende til sådan nogle bukser, fra Onion, har ikke fået det prøvet endnu.

Det er fra et Lise blad.... Kan ikke lige huske om det var det nye eller om det var et min sy-mester havde lånt på biblo.

Der er kiler i måsen/skridtet.... Jeg har bare taget den "nemme" model, så jeg undlod lommer og gylp.... /Det var en dreng der havde dem på, på fotoet, men synes måske ikke lige det er drenge bukser.

Skal jeg taget et foto af dem?

Anmeld

5. april 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Det er fra et Lise blad.... Kan ikke lige huske om det var det nye eller om det var et min sy-mester havde lånt på biblo.

Der er kiler i måsen/skridtet.... Jeg har bare taget den "nemme" model, så jeg undlod lommer og gylp.... /Det var en dreng der havde dem på, på fotoet, men synes måske ikke lige det er drenge bukser.

Skal jeg taget et foto af dem?

Ja meget gerne! 

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Ja meget gerne! 

Anmeld

5. april 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

De ligner meget dem jeg har mønster på! Men de er egentlig meget fine... ved bare ikke om jeg kan holde ud at se Liva med dem på

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

De ligner meget dem jeg har mønster på! Men de er egentlig meget fine... ved bare ikke om jeg kan holde ud at se Liva med dem på

Jeg tror nu Liva ville være ret sej i dem.... og de ser altså ikke ud til at ha´skidt i bowserne når de går i dem ;)

Anmeld

5. april 2011

Karo

Hvor er de bare flotte

Jeg er helt vild med t-shirten. Den er virkelig flot.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.