Søndagens kreationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

TbCp

dorthemus skriver:

Sælger du??

Uha nej så god er jeg ikke til at sy... Så skal du have fat i skouboe herinde fra hun er drøngod!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

dorthemus

TbCp skriver:

Uha nej så god er jeg ikke til at sy... Så skal du have fat i skouboe herinde fra hun er drøngod!

Det ved jeg

Anmeld

3. april 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Ja det gik jo kanon godt med de billeder!!!

De er godt nok flotte!!!!

Er der elastik i halsen og ærmerne på blusen, hvis ja hvilke str. elastik er det så??

Anmeld

3. april 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

De er godt nok flotte!!!!

Er der elastik i halsen og ærmerne på blusen, hvis ja hvilke str. elastik er det så??

Tak skal du have  ja der er elastik i... Men hvilken str ved jeg ikke lige, skal prøve at kigge på pakken imorgen om det står der

Anmeld

3. april 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Tak skal du have  ja der er elastik i... Men hvilken str ved jeg ikke lige, skal prøve at kigge på pakken imorgen om det står der

Ja det mås du gerne, det står som regl på pakken i mm.

Anmeld

4. april 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Ja det mås du gerne, det står som regl på pakken i mm.

Jeps det gjorde det

Det er 5mm jeg har brugt.

Anmeld

4. april 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeps det gjorde det

Det er 5mm jeg har brugt.

Perfekt!!!

1000 tak, så må vi se om jeg kan gøre det lige så godt som dig.... Dog tvivler jeg ;)

Ps. hvilke str. bruger Liva i bukser, jeg har det fedeste mønster til "slaskerøv" bukser i str. 104.

Anmeld

4. april 2011

TbCp skriver:

En bluse + en t-shirt

Eeijj, hvor er de fine! Den er virkelig sød, t-shirten!!

Jeg lavede forleden et par bukser, til Lisa , hvor jeg havde elastik-tråd i som undertråd, da jeg syede buksebenene!! Ved ik om du kender det trick, men det bliver også rigtigt sødt!

(Det var bare lige en prøve, så tag dig ikke af alle de løse tråde, osv!)

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2011

TbCp

Tilmeldt skriver:

Eeijj, hvor er de fine! Den er virkelig sød, t-shirten!!

Jeg lavede forleden et par bukser, til Lisa , hvor jeg havde elastik-tråd i som undertråd, da jeg syede buksebenene!! Ved ik om du kender det trick, men det bliver også rigtigt sødt!

(Det var bare lige en prøve, så tag dig ikke af alle de løse tråde, osv!)

Stine og Lisa.

Ja jeg synes også de blev rigtig gode

Jo jeg har syet med elastiksnor som undertråd.. har brugt det som smock i livet på bukser + ved ærme og halskant på en bluse magen til denne... det ser nemlig bare rigtig fint ud!

Anmeld

4. april 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Perfekt!!!

1000 tak, så må vi se om jeg kan gøre det lige så godt som dig.... Dog tvivler jeg

Ps. hvilke str. bruger Liva i bukser, jeg har det fedeste mønster til "slaskerøv" bukser i str. 104.

Liva er str. 104 nu, for det meste, men jeg kan  simpelthen ikke forlige mig med de slaskerøvsbukser har selv et mønster på dem og Liva har også to par, men synes bare hun ser helt forkert ud med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.