fedt har fået dagpleje plads men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2008

eliasogmor

agnieszka skriver:

luise du kommer bare med elias her over hehe er jo stadig på barsel til den tid tror nok at matti vil være glad for en legekamerat..men husk så bestille tid til mig på den lukket afdeling bagefter..for tror nok at jeg vil være lidt skør bagefter

ha ha ha ha ha ha.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

petersmor

eliasogmor skriver:

men den ligger så lige 6 km væk fra mig af..og har ikke bil..men hvis jeg siger nej tak..ryger min pladsgaranti..helt ærligt..så vi er nød til at tage imod den..og håbe på at der blir en anden fri hurtigst muligt...æv bæv... men vi skal besøge dagpleje moren i morgen....

Tænkte nok det var Kolding kommune, har været udsat for præcis det samme. Vi har somme tider brug for at det er Peters storebror (13år) der henter og så er 6 km dælme langt
Knus Hanne

Anmeld

20. oktober 2008

eliasogmor

petersmor skriver:

Tænkte nok det var Kolding kommune, har været udsat for præcis det samme. Vi har somme tider brug for at det er Peters storebror (13år) der henter og så er 6 km dælme langt
Knus Hanne

rigtig langt.......

Anmeld

20. oktober 2008

lonemus

Lyder som en rigtig dårlig kommune at bo i...

Da vi skulle have en plads, fik vi hver 3. måned tilbudt en dagplejeplads. Men da vi kun ville have en vuggestueplads, ringede jeg ned på kommunen og sagde nej tak til tilbuddet, hvorefter jeg så fik et nyt tilbud igen 3 måneder senere - eller når der var en plads før!
I juni fik vi så endelig tilbudt en vuggestueplads, dog et meget dårligt sted. Jeg ringede så til kommunen og takkede nej, men at det var for dårligt de ikke kunne tilbyde noget bedre...vi snakkede frem og tilbage og lige pludselig siger han så: jamen jeg har lige fået 7 ledige pladser ind på en vuggestue 3 km fra jer, tag op og kik på den og jeg sender jer et tilbud på den med det samme. Vi tog op og snakkede med vuggestuen, og da vi kom hjem ringede vi og takkede ja til tilbuddet.

Nå, men det korte af det lange er, at hvis jeg ikke havde ringet til kommunen, havde mine børn slet ikke fået tilbudt denne super gode vuggestue 60.png

Held og lykke med det!

Lone

Anmeld

22. oktober 2008

eliasogmor

jah nu har vi i dag besøgt en anden dagpleje den sødeste mormor.....skønt der starter han den 1 dec..han skal så gå ved den anden indtil..men der holder jeg ham bare hjemme....

Anmeld

22. oktober 2008

Anne

Hvor dejligt for dig og for jer. men jeg mangler altså lige ngoet info... Hvordan fik du en anden, der ikke ligger seks km fra jer?

Jeg forstår ikke, at man ikke kan sige nej til en DP. Tænk hvis kemien ikke passer, eller hendes hus er beskidt eller... eller.. eller...
Det er da hamrende vigtigt, at man er tryg evd sin DP'er. Det er da lgie før jeg vil skrive en artikel om det, hvis det virkelig er så grelt i Kolding kommune?

KH
Anne

Anmeld

22. oktober 2008

eliasogmor

jamen jeg skal tage den der ligger seks km fra mig..før jeg kan blive overflyttet til den der ligger tæt på...men man kan ikke sige nej til en plads for så ryger pladsgarantien...

Anmeld

22. oktober 2008

Pia

Der er godt nok forskel på kommuner..
I aalborg kommune kan man godt sige nej tak til en dp og så forsat være garantere under plads garantien..

vi sagde selv nej til den først vi fik tilbudt fordi hun lå i en helt forkert retning for os og det var ikke noget problem overhovdet..
Og efter vi takkede ja til den hun går i nu, ( den ligger 5 km fra os) så fik vi to gange tilbudt en i den by vi bor i, men der takkede vi nej fordi vi er så glade for vores dp.. også selvom hun bor 5 km væk..

Kh Pia.

Anmeld

22. oktober 2008

Anne

eliasogmor skriver:

jamen jeg skal tage den der ligger seks km fra mig..før jeg kan blive overflyttet til den der ligger tæt på...men man kan ikke sige nej til en plads for så ryger pladsgarantien...

Hvad er da det for noget? Hvad hvis Elias-babyen ikke kunne lide hende? Eller du ikke var tryg ved hende? Er det virkleig vores velfærdssamfund, der er sådan?

Jeg vil virkelig gerne undersøge det nærmere, for det lyder da helt utroligt!

KH
Anne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.